laughinglouise

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Fredag 30 December - All alone .. haha

Av Luucy - 30 december 2011 10:36


Hej på er!   



Idag är det minsann en smula ensamt här hemma eftersom mina föräldrar

har bestämt sig för att fira nyår utomlands. Jag ska inte träffa Elle idag

heller så det kommer bli tomt haha. Åh jag blir alltid så paranoid när jag

har huset själv. Typ innan idag så ringde det på dörren och jag vågade

inte öppna haha! Och då var klockan 10 på morgonen, tänk sen när det

är 10 på kvällen och kolsvart... nej inte så kul haha. Det som är riktigt

dumt är att vårt hus har två våningar och jag bor liksom här uppe och

så tror jag att jag hör en massa ljud där nere hela tiden haha.   




Idag ska jag plugga är tanken. Tre böcker ska läsas och jag ser verkligen inte

fram emot det. Jag ska nog se en film sen ikväll tror jag, lite fredagsmys måste

jag ju ha, haha! Men sen kommer i alla fall Elliot och bor här med mig på lördag

och söndag, så det har jag att se fram emot!   




Slänger in en till bild som Elliot tog på mig:

 

Fotograf: Elliot

Modell: Jag




Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards