laughinglouise

Alla inlägg under december 2011

Av Luucy - 22 december 2011 17:46


Hej på er!   



Imorgon har jag och älskling 3 år tillsammans, men då kan vi inte ses så

vi fiar idag istället! Vi firar också jul idag eftersom vi inte ses på julafton,

och jag har fått så fina presenter! Vill ni se?



 

Supergod finchoklad!




Sen fick jag både det galet snygga halsbandet som jag har på mig på bilden

och en superfin topp som jag önskat mig!




 


Sen fick jag ett par jättesöta innetofflor av Elliots mormor!




Nu ska vi mysa vidare, vi hörs imorgon!


Puss   


  

Av Luucy - 21 december 2011 17:26

    

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 21 december 2011 12:42


Hej på er!   



Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag, jag kände helt enkelt för att

ta en liten paus från det. Ni fick i alla fall 17 julklappstips så jag hoppas att

något av dem hjälpte er. Jag har faktiskt köpt alla julklappar så det är skönt!

Gjorde det igår med mamma på Väla, och jag fick då även välja en present

från dom. Jag valde bland annat världens snyggatse Dolce & Gabbana klocka,

åh jag längtar tills julafton då jag kan börja använda den!

  

Annars då?

Jo dom ringde från Friskis och Svettis och ville att jag skulle jobba hos dom, kul!

Jag börjar i januari och jag ska dit nu i slutet av december och gå igenom allt jag

behöver veta så det ska bli riktigt kul!





Idag hade jag tänkt koka knäck till julafton och köra ett träningpass,

blev så inspirerad nu när jag ska börja på Friskis och Svettis!



Vi hörs mer sen!

Puss   

Av Luucy - 17 december 2011 15:37




Idag är det tips på vad man kan köpa till de lite yngre!



Alla saker kommer från Coolstuff.se

 

 

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 17 december 2011 14:50


Jag sitter och lyssnar på en låt som jag alltid har förknippat

med sommar, glädje och skratt. Dock är livet fullt av

förändringar och helt plötsligt sitter jag med gråten i

halsen istället för att le när jag hör den.






save tonight and fight the break of dawn
come tomorrow - tomorrow i'll be gone


there's a log on the fire
and it burns like me for you
tomorrow comes with one desire
to take me away, ohh it's true


it ain't easy to say good bye
darling please - don't start to cry
cause girl you know i've got to go
and Lord i wish it wasn't so



Av Luucy - 17 december 2011 12:51


Hej på er!   




Igår var jag på konsert med älskling och hans systrar och det var

grymt kul! Vi såg kapten Röd på mejeriet i Lund och stämningen

där inne var verkligen på topp. Han var även riktigt bra live och

det var en jättekul kväll! Tack älskling för att du bjöd mig på

detta <3 Dock glömde vi en liten detalj och det var kameran,

men aja det är sånt som händer haha!



 



Idag skulle jag och Ellepelle ha shoppat, men vi bestämde oss för att

göra det imorgon istället eftersom han annars hade behövt åka

hem tidigt så det blir bra! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska

göra idag men dagen har ju precis börjat så jag kommer nog

på något haha. Vem vet, jag kanske installerar The Sims 3

och nördar mig. Det var så längesen jag spelade det spelet!




Nej, nu ska jag äta frukost haha!



Puss   

Av Luucy - 16 december 2011 13:15




Åhléns så finns det färdiga och jättefina presentboxar som du kan köpa

till flickvännen, kompisen, mamma eller kanske mormor!





Puss   

Av Luucy - 16 december 2011 08:59


Godmorgon på er.



Igår kom Elliot hit och vi hade en fin fin kväll som vanligt.

Dock var det jag som fixade kvällsmaten för en gångs skull

så Elliot slapp det denna gång haha. När vi hade ätit så

tittade vi på tv (det var något program klockan 8 som

Elliot verkligen ville se) och det var faktiskt spännande och

bra! Men det kommer jag ju aldrig att erkänna eftersom

jag i vanliga fall bara tittar på komedier haha  




Klockan ringde redan 7 imorse för Elliot skulle på en föreläsning

nu på morgonen. Tanken var att jag skulle ligga kvar och sova

vidare men jag fick så sjukt ont i njurarna eller något som

sitter där i närheten. Det fanns inget sätt jag kunde ligga på

där det inte gjorde ont så det var bara att gå upp. Trots att

jag brukar lägga mig vid 12-1 så är jag faktiskt pigg och har

redan ätit havgregrynsgröt och läst igenom de bloggar som

jag inte kikade på igårkväll. Ändå mysigt.




Idag är det fullt upp, men det kommer upp några tidsinställda

inlägg sen, som dagens julklappstips och så! Jag, Elle och

hans systrar (kanske någon mer?) ska på konsert vilket ska

bli kul! Så fort mamma har vaknat så ska jag starta

låtarna som jag kommer få höra live ikväll så jag kommer

i stämning haha.




Slänger in en liten bild:

Såhär såg det alltid ut förr, men även igår snodde

            Elliot min mobil och spelade Wordfeud, haha.              




Puss   


Ovido - Quiz & Flashcards