laughinglouise

Alla inlägg under december 2011

Av Luucy - 6 december 2011 13:30



Idag är det ett tips på vad man kan köpa till syrran, mamma, mormor,

flickvännen, ja helt enkelt till en tjej/kvinna som man tycker om!



Dessa gosiga morgonrockar kommer från Gina Tricot!




Puss   

Av Luucy - 6 december 2011 10:39


Godmorgon på er,



Åh jag blir så irriterad på mina ögonlock, hur jag än smörjer dom så

vill dom inte sluta vara torra. Och ja, jag har apotekets bästa receptfria

kräm som jag smörjt på säkert 6-7 gånger per dag så jag har verkligen

ansträngt mig för att bli av med skiten. MEN nu räcker det. Jag sitter

därför i en låång telefonkö och väntar på att få en tid till vårdcentralen,

vilket lär bli i eftermiddag någon gång. Därför får jag tyvärr ställa in dagens

planer (får träffa Emma en annan dag) för såhär kan jag inte se ut längre:



Kommer ni ihåg denna bilden jag ritat? Hahaha.

Så ser mina ögon ut i alla fall, det blir verkligen solglasögon

påväg till vårdcentralen haha.




 



Ps. Jag ska göra om klippet där jag och pappa sjunger och spelar för

jag upptäckte att jag sjunger fel text haha! Aja sånt som händer.



 

VI hörs om en stund då det kommer upp dagens julklappstips!

Puss   

Av Luucy - 5 december 2011 13:30



Dagens tips är ett exempel på vad man kan köpa till sin pojkvän!

 



Detta är bara några exempel på fina klockor,

det finns massor med fina i olika prisklasser!

Du kan säkert hitta en klocka som passar just din

pojkvän och även din julklapps-budget   




Puss   

Av Luucy - 5 december 2011 13:16


 


Puss   

Av Luucy - 5 december 2011 12:12


Hej gott folk!   



Jag ska försöka få in klippet på youtube så ni kan få se det sen haha,

det var ju några stycken som var nyfikna så!



Annars?

Jodå, trött, måste plugga men orkar verkligen inte. Allmänt segt är

läget idag om vi ska sammanfatta det haha. Jag ska se till att ta en

rejäl promenad på löpbandet sen med, så jag blir av med lite energi.



Jag har inte så mycket mer att säga idag så jag slänger in en 2 år

gammal bild på mig som jag hittade igår haha:

Haha, en liten skit på nyss fyllda 17 år.

Det är för övrigt så långt mitt hår ska få växa ut till igen, me like.




Puss   

Av Luucy - 4 december 2011 18:01


Här kommer en stillbild från klippet,

jag sjunger "on the brightside". Vill ni se?

 

 

 

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 4 december 2011 13:30



Idag är det ett tips på vad man kan köpa till sin mamma/pappa, flickvän/pojkvän!

För alla som gillar att ge mer personliga presenter   




Dessa hittar du på bluebox.se




Puss   

Av Luucy - 4 december 2011 12:13


Godmorgon på er!   



Igår spenderade jag min dag med min älskling och det var riktigt mysigt.

Vi började med att titta på en thaiboxningsgala (tror jag det var haha) och

det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade trott haha. Vi stannade

där i ungefär 2 timmar innan vi åkte in till stan och åt lite lunch.

Bilder från den lilla galan:


 




 




 



Efter vi hade ätit lunch så åkte vi hem till mig och eftersom vi kom hem vid halv 5

så började vi laga mat direkt haha. Det var tur det för det blev inte klart förrän halv

7 och då lagade vi alltså köttbullar med potatismos haha. Köttbullarna blev helt

okej men moset blev sådär om man säger så. Aja, övning ger färdighet  



Efter det tittade vi på en komedi på tv, den hette typ Austin Powers?

Den var rolig i alla fall haha! Sen tittade vi lite mer på tv tills vi

blev för trötta och gick och la oss. Mys ♥



Idag gjorde Ellepelle frukost till oss innan han tog

bussen hem till sig. Detta har verkligen  varit en

underbar helg med världens bästa!! Älskar dig ♥



 

En bild på oss som jag tog på stadsbussen igår haha   




Puss    

Ovido - Quiz & Flashcards