laughinglouise

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Söndag 8 December - Ellepelle idag ♥

Av Luucy - 8 januari 2012 13:00


Hej på er!   


 

Här sitter jag och chillar, höhö.

 

 

Nej men jag lovade ju en bild igår och här är en! Jag ser lite roligt utklippt ut,

men det är för att jag satt i en pösig soffa så detta får duga.



Idag kommer Ellepelle hit och tar hand om mig haha, usch vad jag är förkyld!

Men jag ska äta alvedon och sånt som en galning så att jag blir frisk så

snabbt som möjligt. Jag som ska börja på friskis och svettis ju? Det

heter ju inte sjukis och svettis, så nu får jag allt friskna till haha!



Nej nu ska jag klä på mig nått annat än pyjamas, sen ska jag

utmana Elliot i Guitar Hero, jag börjar faktiskt bli rätt grym

på det nu haha!



Puss   



 
 
Syrran

Syrran

8 januari 2012 15:11

Skit cool bild :D du får ta en dag och fotografera mig ;D en utmaning för dig hahahah

big love , big sis <3

http://ameliesliv.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

9 januari 2012 08:48

cool bild! snygg blogg också! allt bra? :D

http://www,LinnFotografering.blogg.se

 
Beathe

Beathe

9 januari 2012 12:07

Cool bild :)

http://beathelindbye.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards