laughinglouise

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Lördag 14 Januari - Fin kväll igår!

Av Luucy - 14 januari 2012 11:44


Hej på er!   



Igår åkte ju jag och Elliot på Emils avskedskväll och det var

trevligt och kul! Dock efter några timmar så mådde jag så

dåligt så jag fick åka hem, men den tiden jag var där var

nice. Någon timme är ju bättre än inget haha.



Tyvärr så togs det inga bilder alls vad jag vet? Ska hålla utkik på

facebook och se om det dyker upp någon bild haha.



Vad händer idag då?

Först och främst så hoppas jag att jag blir friskare idag,

hatar sega förkyldningar! Än så länge verkar det inte så

lovande men jag ska kämpa vidare med alvedon, nässpray

och halstabletter tills virusbajset är besegrat!



På tal om sjukdomar, kommer ni ihåg att jag sa att jag var hos läkaren och

att de hittade ett fel och att jag skulle vänta på ett brev? Sjukdomen

i fråga var cancer, för de hittade en skum cellförändring så de tog prover

och skickade iväg på tester. Jag har i alla fall fått svarsbrevet och jag hade

inte cancer, en sån sjuk lättnad! Jag har gått omkring och varit riktigt

nervös, men min familj och Elliot har stöttat mig ♥. Doktorn har även för

säkerhets skull skickat vidare mig till ett annat ställe med så jag ska

kollas en gång till vilket också känns bra.



Idag ska jag i alla fall träffa älskling vid 4 - halv 5 något!

Fram tills dess ska jag läsa bloggar, plugga och mest

ta det lugnt. Så vi hörs mer sen.


Slänger in en typ 1 ½ år gammal bild haha!





Puss     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards