laughinglouise

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Måndag 16 Januari - Ny vecka!

Av Luucy - 16 januari 2012 10:52


Godmorgon!   



Idag börjar en ny kurs för min del, men registreringsuppgiften är till

nästa vecka så jag hinner i lugn och ro göra klart det sista på mitt

religionsarbete (det gick inte så bra att plugga igår haha). Dock

innan jag gör det så ska jag äta frukost och lite så, sen måste

jag ta tag i möget.



Vad händer annars idag då?

Ja, inte så mycket. Jag ska som sagt plugga, sen ska jag försöka

bli frisk vilket verkar omöjligt! Nu har jag haft min förkyldning i

över 1½ vecka, och jag mår lika dåligt nu som jag gjorde för en

halv vecka sen. Trist! Jag som vill komma igång med träningen

och så, men jag får ha tålamod.



Haha på tal om träning. Jag hittade en gammal bild för någon dag sedan

på min sönderslagna fot, och bilden är tagen efter att jag följt med Elliot

på hans kickboxning första gången haha! Det gjorde ont som fan men jag

skulle leka tuff och bara "nej det är iiiiingen fara med min fot" och så

kunde jag inte gå på den hahaha.


Denna bild är tagen dagen efter, då det lila börjat försvinna haha.




Puss   

 
 
Emma

Emma

16 januari 2012 15:05

fin blogg, kolla gärna in min med och du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :D

http://www.emmawidahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards