laughinglouise

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Söndag 29 Januari - En liten lista

Av Luucy - 29 januari 2012 12:17


Tjosan hejsan på er!

 

 

Idag har jag en riktig pms dag haha. Dock blir jag inte arg och irriterad som

många andra blir, utan jag blir jätteledsen haha! När Elliot skulle åka hem för

en stund sedan så fick jag världens seperationsångest och ville inte släppa

iväg honom. Som tur är så kommer jag bara vara såhär i några dagar till

och sen blir jag normal igen haha. Men så vet ni om jag skriver ett

deppigt inlägg om att jag saknar Elliot eller något sådant  



Annars då?

Idag har jag ingenting planerat, får se vad jag hittar på!

Jag tänkte istället att jag skulle lägga in en liten lista:



1. Hur gammal är du om 5 år? 24.. ångest haha! Vad gammalt...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min fina Elliot ♥

3. Hur lång är du? Vet inte! Jag måste ha växt för jag är lika lång som min mamma nu... får mäta sen!
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm det var en film igår. Kommer inte ihåg vad den hette
5. Vem ringde du senast? Mamma, men hon svarade inte

6. Vem ringde dig senast? Elliot, men då svarade inte jag haha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Roligt att höra gumman, kram! "
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm, ringer helst dom jag känner, annars sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!

10. När såg du senast din mamma? Igår, innan hon och pappa åkte på sin weekend-grej

11. Vilken ögonfärg har du? Melerad står det i passet. Alltså blå och grön

12. När vaknade du idag? Elliot puttade på mig vid 10 för att jag skulle stänga av alarmet...

13. Vilken är din favoritjulsång? Hm, gillar typ alla? haha

14. Vilken är din favoritplats? I Elliots famn (tråkigt svar men sant haha) eller i skidbacken

15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm, typ sjukhus?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor jag i ett fint hus med Elliot och kanske några barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Skuggor och speglar

 18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Elliot gjorde bort sig... haha

19. Hur stor är din säng? 120! Tur att jag och Elliot är små haha. Men förr delade vi på 80 så...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Meeed

22. Hur många kuddar har du i din säng? 2, men Elliot vill ha fler haha

23. Hur många landskap har du bott i? Skåne bara, vill dock till typ Göteborg sen
24. Vilka städer har du bott i? Städer och städer, nu bor jag i en by. Men Helsingborg bodde jag i innan

25. Föredrar du strumpor eller barfota? Barfota faktiskt
26. Är du social? Ja, när jag vill vara det haha

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys , smak spelar ingen större roll


 


28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt med choklad!

29. Tycker du om kinamat? Ja, sjukt gott

30. Tycker du om kaffe? Nej!! Hemskt äckligt haha

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger med Elliot till vänster om mig

33. Kan du spela poker? Nja, jag har inget pokerface haha
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja! Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska? Njae? Vet ej haha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, faktiskt inte
37. Vill du ha barn? Nja, inte nu men kanske sen haha!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska y un poco spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller basängen? Usch inte havet haha, basäng! 
41. Vad spenderar du mest pengar på? Fika och kläder typ

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, har ett som är värt flera tusen men det vågar jag inte använda haha

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj, har typ för många...

44. Kan du rulla med tungan? Nej, men kan göra en rulle? 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Typ min syster, hon är lite smått galen

 

46. Sover du med gosedjur? Naaaj

47. Vad har du för ringsignal? Samma som alla andra verkar det som? Hör min mobil överallt...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, i förrådet någonstans

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Två religionsböcker

50. Flirtar du mycket? Haha nej, inte sen jag fick Elliot på kroken !




Puss   



 
 
Patricia

Patricia

29 januari 2012 17:20

Trist att känna av PMS besvär haha. Hoppas du blir gladare. Ät choklad hihi

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards