laughinglouise

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Varm choklad, te och kaffe

Av Luucy - 31 januari 2012 13:28


Hej hej hej osv...



Jag har precis suttit och druckit en kopp varm choklad och det måste vara

den godaste varma drycken som finns! Jag absolut hatar kaffe, den smaken

är fruktansvärd om ni frågar mig haha. Te tycker jag bara smakar beskt vatten.

Dock är det lite jobbigt när man är borta och folk frågar "te eller kaffe?" så

sitter man där och bara: "har ni lite... juice?" haha. Aja, jag får väl lära

mig att dricka te någon gång...



 



Men på tal om kaffe så finns det jättefina små kaffetermosar

på Lagerhaus för er som gillar kaffe. Jag är sugen på att

köpa en själv för att dom är så fina, men jag får fylla den med

varm choklad istället. Det får bli vår lilla hemlighet   



 


Puss   

 
 
Zandra

Zandra

31 januari 2012 13:48

Ha en bra dag! :D

http://www.zandrajonsson.blogg.se

 
Clara

Clara

31 januari 2012 15:11

Måste bara säga att du är fett vacker!
Hur är det förresten?

http://claradisa.blogg.se

 
YAIYA

YAIYA

31 januari 2012 15:17

Har du bloglovin'? Om ja, hur många bloggar följer du?

http://ymperia.com/yaiya

 
Linda

Linda

31 januari 2012 16:30

Håller med om att varm choklad är det godaste ;) Men kaffe kan vara bra att kunna dricka, just när man blir bjuden.. :) Snygga termosar!

http://lindaq.se

 
Tess

Tess

3 februari 2012 11:04

Vilka söta muggar! :) Kram

http://scenbloggen.com/tesswaltenburg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards