laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 28 januari 2012 20:00


Hejsan på er   



Jobbet gick bra idag och det var kul som vanligt! Dock lite mindre att

göra än i söndags men det gör inte så mycket. Nästa gång jag jobbar

är på söndag så det är nice.



Såhär såg jag ut på jobbet idag:

(Tog bilden precis innan jag åkte haha)



Elliot kom som sagt och hämtade upp mig och vi har ätit en supergod

middag, mums! Nu sitter vi och myser i soffan, mycket bättre kan det

minsann inte bli   




Puss   

Av Luucy - 28 januari 2012 14:45



Så slänger jag in en gammal bild på mig,

ready to go på gymmet haha!




Hörs sen   


Puss   

Av Luucy - 28 januari 2012 10:15


Nej men godmorgon  



Idag kommer bli en riktigt underbar dag och jag är taggad haha!

Först ska jag jobba på friskis vilket ska bli kul som vanligt, gillar

verkligen att jobba där! Sen när jag jobbat klart så kommer

älskling och hämtar upp mig och då åker vi hem hit och har

föräldrarfritt (haha) eftersom mina föräldrar ska iväg på

en liten resa över helgen så det blir riktigt mysigt!

Han ska dessutom laga en underbart god middag som

består av lövbiff med potatismos och sås, mums!


 



Nej nu ska jag fixa mig!  



Puss   

Av Luucy - 27 januari 2012 22:45


Hej hopp!   



På sommaren tycker jag att det är riktigt snyggt med ett par

ljusa slitna jeans, och jag såg precis att Gina Tricot har fått

in ett par snygga. Tyvärr så passar inte mina gamla slitna

jeans (kanske tur det, vägde runt 47 när jag köpte dom haha)

så nu är det dags för ett par nya! Jag gjorde ett litet snabbt

kollage som visar hur jag kommer matcha dessa jeans.



  



Puss   

Av Luucy - 27 januari 2012 20:35


Idag var jag och mami som sagt på yoga och nja, det är inte

riktigt min grej haha. Jag har haft min kropp i positioner som

den inte borde vara i och jag känner att jag kommer ha ont

i varenda liten del av kroppen imorgon. 



Jag såg ut ungefär såhär:

 

Jag blev så sugen på att smyga in på gymmet istället, men jag 

fick bita ihop och ta mig igenom det haha. Dock är jag 

riktigt sugen på att träna "på riktigt" nu!! Tyvärr hinner

jag inte imorgon då jag ska jobba mellan 13-17.30




Puss   

Av Luucy - 27 januari 2012 09:30


Hej på er solstrålar  



Idag står det yoga på schemat vilket ska bli kul! Jag ska prova det

med mami och vi ska åka dit vid kvart i 5 någon gång. Innan dess vet

jag inte riktigt vad jag ska hitta på haha. Nått kommer jag nog på  




Idag är jag för övrigt grymt sugen på ett par beige skor, så snyggt!






Förresten, jag har gjort en update i inlägget med kladdkakan haha  




Puss       

Av Luucy - 26 januari 2012 17:35


Hej på er!   



Jag och Elliot fick i uppdrag av mamma att provbaka en kladdkaka åt henne

så det har vi precis gjort! Det är ett viktväktarrecept och vi ska helt enkelt se

om det är något att ha utan allt fett och andra gottigheter haha. Om det

blir gott så kan jag skriva ut receptet här sen  





 





 



Jag vet att bilderna är korniga men min kamera var tydligen inställd

på auto-iso vilket betyder att när det är mörkt så ökar kameran på

isot och bilderna blir korniga. Ska ändra det så ni slipper mina

korniga biler i framtiden haha   



Update: Den var inte alls god, en sak är säker... FETT ÄR GOTT. punkt


Puss   

Av Luucy - 26 januari 2012 13:15


Åh. Jag är helt kär i Versace's spring/summer kollektion,

så mycket fint! Det jag fastnade mest för var de vita plaggen

och de sjukt snygga klänningarna i fina färger. 



För er som inte har sett denna underbara kollektion så har jag gjort

ett litet kollage med några av mina favoritplagg:


  




Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards