laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 26 januari 2012 09:15



Gooooodmorgon!



Nej vet ni vad, nu är det minsann spännande haha.

Men ni får inte veta något riktigt än, men så fort jag

vet mer så får ni också veta. Nu måste jag fixa mig

och skynda iväg, pirr haha! Förlåt om jag gör er

nyfikna, ni ska få veta sen, I promise.   




Jag kanske åker och tränar när jag är färdig med det jag ska åka och göra haha.

Sen kommer i alla fall Elliot hit och det ska bli supermysigt! Jag har gjort ett

tidsinställt till er under tiden jag är iväg, sen uppdaterar jag när jag kommer hem  




Puss      

Av Luucy - 25 januari 2012 23:15


Innan idag så fick jag en kommentar från en tjej som frågade

om jag kunde visa lite snygga vita spetsklänningar och 

självklart kan jag det! Det var ganska svårt att hitta 

denna typ av klänning nu, men till sommaren lär man

kunna hitta vita spetsklänningar överallt!   




Puss     


Av Luucy - 25 januari 2012 12:19


Idag är jag sugen på en svart klänning med spetsdetaljer, så snyggt!

På sommaren tycker jag att det är snyggare med vita spetsklänningar

men nu i vintertid så är det riktigt snyggt med svarta, me like.


Dessa klänningar kommer från lite olika märken och finns att köpa

bubbleroom.se. Den uppe till vänster och den i mitten är mina

favoriter, vilken gillar du bäst?


 


Till klänningen är det riktigt snyggt med ett par färgglada klackar.

Dessa kommer från Have2have och finns att köpa på bubbleroom.se




Puss   

Av Luucy - 25 januari 2012 11:31


Hejsan på er!



Oj oj vad jag fryser idag, ni anar inte. Jag sitter här och huttrar trots

att det är varmt inomhus och jag har pyjamas på mig haha. Ja klockan

är halv 12 och jag har pyjamas, deal with it  . Tror jag ska ta på

mig mitt underställ, det är varmt och skönt i alla fall!



Vad händer idag då?

Jag är riktigt sugen på att träna, men jag är inte sugen på att åka

buss i 2 timmar. Så frågan är om jag orkar eller inte haha. Annars

är jag inte så sugen på att göra något speciellt, framförallt inte när

det är så trist väder. Om jag hade fått bestämma så skulle det

alltid vara sol för då blir jag så glaaad haha.



Men men.

Nu ska jag skruva upp värmen på elementen haha,

puss   

Av Luucy - 24 januari 2012 13:42







Puss   

Av Luucy - 24 januari 2012 10:09


Godmorgon på er!   

 

 

Åh, solen skiner och det gillas MASSOR. Jag blir så glad då,

och jag är riktigt sugen på att fotografera idag! Dock innan jag

beger mig ut i det soliga och frusna landskapet så ska jag

äta frukost och fixa en grej på datorn.



Igår hände det en sak som resulterade i dagens rubrik haha, och ni får veta

så fort jag vet mer, I promise. Just nu är det dock väldigt spännande   !




Nej nu blir det minsann frukost, det kurrar i magen

Puss   

Av Luucy - 23 januari 2012 19:48


Jag är lite kluven när det kommer till den affären.

Jag har aldrig hittat något där, men jag kanske inte har

gett butiken en ärlig chans? För jag har aldrig

provat ett plagg i den butiken ens...




Däremot hittar jag alltid jättemycket fint på Topshops hemsida,

Dessa plagg och accessoarer hade jag inte tackat nej till:

 



Puss   

Av Luucy - 23 januari 2012 16:15


Någon mer än jag som är trött på rea och vill köpa nyheter?

Kikade runt på lite olika sidor och detta är några av de

nyheter som precis kommit in. Me like. You like?  


  


Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards