laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 23 januari 2012 13:41


Om du har läst min blogg tidigare så ser du att jag har en ny design,

och detta är en tillfällig design tills min nya är klar. Jag blev så trött

på min gamla så jag var tvungen att göra lite förändringar haha.



Jag kanske byter bloggportal med, jag gillar inte att man inte kan göra designen

så personlig som man vill, utan man måste följa mallarna. Jag kan inte heller

mobilblogga och jag vill ju kunna uppdatera smidigt och enkelt när jag

känner för det.



Jag får fundera på detta så hörs vi sen,

puss   

Av Luucy - 23 januari 2012 12:32


Hejsan svejsan på er!    



Idag har jag och Elliot 3 år och 1 månad, men vi firar inte månadsdagar

nu för tiden, men det kan ändå få lite uppmärksamhet i mitt inlägg

tycker jag haha  .




För övrigt så är det måndag = en ny vecka! Vad ska jag hitta på denna

vecka då? Jag vet knappt haha, men grundplaneringen ser ut 

såhär än så länge:

    

Sen lär det fyllas i efter hand, men detta vet jag just nu   




Som ni ser så börjar kören idag, skitkul!

Fram tills dess ska jag inte göra så speciellt mycket,

mest njuta av det underbara soliga vädret och fotografera

lite. Så vi hörs mer sen!

Puss   






Av Luucy - 22 januari 2012 23:16


How did ya' know I needed you so badly
How did ya' know I gave my heart gladly
Yesterday I was one of a lonely people
Now you're lying next to me
Making love to me


I believe in miracles
Where you from
You sexy thing
You sexy thing
I believe in miracles
Since you came along
You sexy thing




Jag älskar dig Elliot


  


Puss   


      

Av Luucy - 22 januari 2012 14:00


Hejsan svejsan på er!



Idag ska jag först åka på en minishopping med Emma och sen

blir det att jobba på friskis och svettis, nice! Jag är lite nervös

för jag vet inte om jag verkligen kommer ihåg allt viktigt haha,

men det ska nog gå bra. Jag står ju inte själv som tur är   




Slänger in en oseriös bild som jag tog nu precis i all hast för

att inlägget  inte ska eka tomt utan bilder, det vill ni väl inte?

Slänger iväg en puss,   

Av Luucy - 21 januari 2012 18:17


Hejsan på er alla  



Idag har jag träffat Johanna och vi spenderade flera timmar på ett

mysigt café i Lund, mycket trevligt! Efter det gick vi på minishopping

så jag fick köpt mitt minneskort och sen åkte jag hem med Elliot.

En mycket fin lördag om jag får säga det själv   



Såhär söta var vi idag




Puss   

Av Luucy - 21 januari 2012 10:44



Godmorgon säger jag med denna fina bild, haha!



Idag ska jag träffa Johanna, och jag var bara tvungen att slänga in denna

gamla bilden som är tagen innan vi skulle på en halloween-fest när vi var 16

år gamla haha. Så söta såå.



Jag har väldigt bråttom, så här kan jag inte sitta haha.

Hörs sen!

Puss   

Av Luucy - 20 januari 2012 19:17


Nej men hej på er!   


Som jag skrev innan så skulle jag och mamma ha en liten "film-eftermiddag"

och efter mycket om och men (haha) så valde vi filmen Julie och Julia.

Det stod mellan den och ett romantiskt gammalt drama och någon film

om havet, inte så lockande tyckte jag haha.


Jag trodde först att Julie och Julia skulle vara ett tråkigt drama men den

var ju riktigt mysig! En sån film där man sitter och ler till härlig musik

och härliga miljöer. Absolut sevärd med andra ord.


(Bild lånad från Google)


Gissa om jag blev sugen på att blogga när jag hade sett den?

(Ni som har sett den förstår varför haha) så jag kände att det

var dags att skriva ett litet inlägg. Dock var jag även sugen

på att fotografera som jag skrev innan men jag kan inte

hitta mitt minneskort?! Väldigt störigt. Därför ska jag köpa

ett nytt imorgon när jag ska gå på stan en sväng med

Johanna, ska bli mysigt och kul!



Nu blir det fredagsmys, puss   

Av Luucy - 20 januari 2012 12:09


Hej på er!   



Åh igår snöade det minsann, det kom stora fluffiga flingor och allt blev vitt för

första gången denna vinter här i skåne. Dock är det redan borta eftersom det

är plusgrader ute, men nu fick vi lite riktig vinter i alla fall haha.



Pappa sprang ut med kameran och passade på att

fotografera vårt lilla träd med belysning:



Jag och Elliot hade för övrigt en fin dag igår, som vi brukar haha.

När snön kom satt vi och kikade på den en stund, riktigt mysigt!

Tyvärr var klockan runt 11 tror jag, så vi gick inte ut i snön,

pensionärsvarning haha. Hoppas det kommer mer snö en

annan dag så man får gå ut och känna och klämma lite haha.



Idag då?

Idag skulle jag egentligen ha fikat med Johanna men

vi kom fram till att vi inte skulle hinna ses så länge så

vi tar det imorgon istället! Då tyckte mamma som är

ledig att vi skulle se en film som hon köpt så det

ska vi göra om någon timme.   



I övrigt så är jag sjukt sugen på att fotografera!! Framförallt

människor, är lite trött på växter och sånt haha. Dock har jag

ingen jag kan fotta, får kolla runt om någon vill, men det lär

inte bli idag. Men den som väntar på något gott...



Nej, nu ska jag fixa till mig lite,

puss   

Skapa flashcards