laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 19 januari 2012 12:39


Hej på er mina hönor.   


Höhöhö hönor.



I alla fall...

Idag är det torsdag och jag har minsann inte hostat en enda gång idag

och jag har varit vaken i snart 3 timmar, yes! Kan det vara så att

jag håller på att besegra min förkyldning? Det hoppas jag verkligen!

Näsan är än så länge torr (haha) så detta ser ju lovande ut.



Idag ska jag träffa min Ellepelle! Nu kanske ni tycker att vi spenderar

för mycket tid tillsammans, men det SKITER JAG I. Höhö. Nej men

som jag har skrivit massor av gånger tidigare så ska Elliot iväg i

10 månader så jag vill passa på att pussa så mycket jag bara kan

på honom innan dess. Han kommer hit vid halv 2 och då ska vi

nörda oss med Desperate Housewives och ha det mysigt ♥



Jag kikade precis igenom min gamla bilddagbok (som heter något annat nu)

och där var mååånga gamla knasiga bilder haha. Slänger in en på mig och

älskling från 2009 när jag hade långt i princip svart hår:


Puss   

Av Luucy - 18 januari 2012 23:33


Hej på er  




Det var riktigt roligt att vara på frikis och svettis idag och jag

fick lära mig massor! Nu känner jag mig mer säker och alla grunder

sitter så smått haha. Dessutom tror jag inte att jag ska stå själv på

söndag så det känns också bra! Så har man någon att fråga om någon

skulle ha en omöjlig fråga haha.



Det var stressigt och mycket att göra men åh så kul! Tiden bara flög iväg

och jag är superglad för att jag blev tillfrågad att jobba där. Fun fun fuuun!



Jag ska även börja träna nästa vecka, tror min förkyldning är bra tills dess.

Om jag är lite krasslig blir det gym annars ska jag köra något kul pass tänkte

jag! Eller båda, hehe. Vi får se, vi får se!



Förresten! Innan jag går...

Imorgon släpps versaces nya kollektion på h&m och jag ska sitta

bänkad, känner att jag måste ha ett par örhängen haha. 



 



Puss   

Av Luucy - 18 januari 2012 11:49


Godmorgon på er!



Idag ska jag åka till Friskis och Svettis så jag får lära mig allt som jag

behöver veta tills på söndag då jag ska stå själv. Jag tar en buss vid 2

ungefär och fram tills dess ska jag bara ta det lugnt tänkte jag. Jag har

fortfarande en bråkig förkyldning så det får bli någon varm dryck nu

på morgonen (antagligen varm choklad, mums) så får vi hoppas att jag

klarar dagen utan att bli sämre.



(En lite suddig bild från Google as usual)


 

 

Nej, nu blir det frukost I think.

Puss   

Av Luucy - 17 januari 2012 13:20


Hej på er!   



Idag kommer min fina pojkvän och hälsar på, alltid lika mysigt!

Han tar dessutom med sig lunch, hur nice?! Om jag har lite tur

kanske vi ska se ett avsnitt DH också och då är dagen verkligen 

komplett  haha.


 

Vi är just nu på säsong 4, åh det är så bra!



Dock innan alla festligheter så ska jag skicka in mitt arbete som jag har deadline

på imorgon, skönt. Jag gjorde färdigt det igår men så tänkte jag att jag skulle

läsa igenom det en gång till idag innan det skickas in. Det blir nog bra.



Annars då?

Imorgon ska jag börja jobba på Friskis och Sverttis, men jag ska först gå med

en som kan allt, och sen på söndag så ska jag klara allt själv, läskigt haha.

Men det ska också bli skitkul! Sen kommer jag jobba varannan lördag och

varannan söndag, så jag får lite omväxling.




Nej, nu har jag inte så mycket mer att berätta.

Puss   



Av Luucy - 16 januari 2012 19:24


Hej på er!   



Jag har märkt att hela jag har ställt om till att det är vår och jag sitter

nu och längtar efter sommaren! Jag har för övrigt spenderat halva dagen

med att titta på modevisningar från de stora märkena för att få lite

inspiration inför våren och sommaren 2012. Åh, sommar och sol...



MEN MEN. Det jag skulle säga är att jag har kommit fram till att jag behöver ett par nya skor.

Jag äger rätt många skor som har en 15cm klack vilket är lite krångligt på kullersten och så haha.

Därför vill jag köpa ett par svarta enkla med 11cm klack som man kan använda mer till vardags!



 

Jag tror att det står mellan något av paren till höger!




Puss   

Av Luucy - 16 januari 2012 10:52


Godmorgon!   



Idag börjar en ny kurs för min del, men registreringsuppgiften är till

nästa vecka så jag hinner i lugn och ro göra klart det sista på mitt

religionsarbete (det gick inte så bra att plugga igår haha). Dock

innan jag gör det så ska jag äta frukost och lite så, sen måste

jag ta tag i möget.



Vad händer annars idag då?

Ja, inte så mycket. Jag ska som sagt plugga, sen ska jag försöka

bli frisk vilket verkar omöjligt! Nu har jag haft min förkyldning i

över 1½ vecka, och jag mår lika dåligt nu som jag gjorde för en

halv vecka sen. Trist! Jag som vill komma igång med träningen

och så, men jag får ha tålamod.



Haha på tal om träning. Jag hittade en gammal bild för någon dag sedan

på min sönderslagna fot, och bilden är tagen efter att jag följt med Elliot

på hans kickboxning första gången haha! Det gjorde ont som fan men jag

skulle leka tuff och bara "nej det är iiiiingen fara med min fot" och så

kunde jag inte gå på den hahaha.


Denna bild är tagen dagen efter, då det lila börjat försvinna haha.




Puss   

Av Luucy - 15 januari 2012 12:33


Godmorgon på er!



Igår kom Elliot hit och vi hade en mysig kväll som vanligt

Vi passar på att ses så mycket vi bara kan nu eftersom han

åker iväg i 10 månader i början av mars. Vi kommer kanske

ses 10 gånger under den perioden (kanske någon enstaka

gång mer om vi har tur) så det gäller att passa på!



Puss ♥



Idag är det söndag och jag tänkte att jag skulle plugga klart idag.

Jag har verkligen haft noll motivation till att plugga när jag läser

något totalt oviktigt med tanke på vad jag egentligen vill bli,

och när jag dessutom gått och väntat på ett cancerbesked?!

Då känner man verkligen att det tusan ta mig finns viktigare

saker här i livet än att skriva om religiösa ledare. Så jag ska

i alla fall göra allt jag kan för att bli klar med det idag så jag

slipper tänka på det mer.






Nej, jag har inte så mycker mer att säga, det är inte riktigt

min dag idag känner jag. Men vi hörs kanske sen!


Puss   

Av Luucy - 14 januari 2012 13:19


Hejsan!   



Jag bara måste visa er lite bilder som jag hittade från sommaren 2008

då jag följde med Emma till stallet en dag haha.

















Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards