laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 14 januari 2012 11:44


Hej på er!   



Igår åkte ju jag och Elliot på Emils avskedskväll och det var

trevligt och kul! Dock efter några timmar så mådde jag så

dåligt så jag fick åka hem, men den tiden jag var där var

nice. Någon timme är ju bättre än inget haha.



Tyvärr så togs det inga bilder alls vad jag vet? Ska hålla utkik på

facebook och se om det dyker upp någon bild haha.



Vad händer idag då?

Först och främst så hoppas jag att jag blir friskare idag,

hatar sega förkyldningar! Än så länge verkar det inte så

lovande men jag ska kämpa vidare med alvedon, nässpray

och halstabletter tills virusbajset är besegrat!



På tal om sjukdomar, kommer ni ihåg att jag sa att jag var hos läkaren och

att de hittade ett fel och att jag skulle vänta på ett brev? Sjukdomen

i fråga var cancer, för de hittade en skum cellförändring så de tog prover

och skickade iväg på tester. Jag har i alla fall fått svarsbrevet och jag hade

inte cancer, en sån sjuk lättnad! Jag har gått omkring och varit riktigt

nervös, men min familj och Elliot har stöttat mig ♥. Doktorn har även för

säkerhets skull skickat vidare mig till ett annat ställe med så jag ska

kollas en gång till vilket också känns bra.



Idag ska jag i alla fall träffa älskling vid 4 - halv 5 något!

Fram tills dess ska jag läsa bloggar, plugga och mest

ta det lugnt. Så vi hörs mer sen.


Slänger in en typ 1 ½ år gammal bild haha!





Puss     


Av Luucy - 13 januari 2012 17:36



Jag ville inte visa mig på bild för jag ser helt sjuk ut, BOKSTAVLIGT TALAT haha.

Nej men usch jag har feber och äter alvedon men vad gör man inte. Jag ska i alla

fall iväg en stund tills jag mår så dåligt så jag inte kan stanna. Bättre än inget!



Puss   

Av Luucy - 13 januari 2012 12:44


Tjena på er haha.



Jag tittade igenom en gammal blogg och hittade en bild som fick

mig att börja skratta, ibland är min systers idéer inte de bästa haha.



Denna bild föreställer alltså mig i mina gamla favoritjeans.



Jag tänkte att jag skulle piffa upp dom och göra dom lite

slitna och göra lite hål överallt för att få en förändring.

Då får min syster världens ryck och bara: "Åh vi klipper

av dom vid knäna! Blir skitbra!!" och klipper av det ena

byxbenet?!?!!?! Så helt plötsligt såg mina favoritjeans

ut som på bilden, lyckat haha. Då undrar ni kanske över

den röda markeringen? Jo, jag bestämde mig för att

göra ett par shorts av byxorna, och tror ni inte att

jag klipper av dom aldeles för högt upp?? Åhh haha.




Så kan det gå när min syster är i farten haha   



Puss

Av Luucy - 13 januari 2012 11:23


Hej på er!   



Först vill jag börja med att säga att jag inte trodde att en näsa kunde

producera så mycket snor som min har gjort det senaste dygnet haha.

Jag får snyta mig typ var 10:onde minut? MINST! Dock är det bättre på

hostningsfronten och det är nice!



Idag ska jag och Elliot på en avskedsmiddag för en som heter Emil

för han ska iväg i typ ett år tror jag det var! Eftersom det bara är

en middag så går jag trots att jag är krasslig, om det hade varit

något mer fartfyllt hade jag fått stanna hemma haha. Tror inte

min förkyldning hade mått så bra av det.





I eftermiddag ska jag visa er vad jag gjorde igår, och det blev faktiskt

rätt bra! Om jag får säga det själv haha. Dock fram till dess ska jag

plugga och sånt trist tänkte jag.




Slänger in en fin bild  

Puss


Av Luucy - 12 januari 2012 12:08


Hej på er!   



Igår spenderade jag dagen med min fina Elliot och vi shoppade

(dock köpte jag ingenting!) och åt en mysig fika på ett café.

Efter någon timme tog vi ett tåg till en annan stad där vi

blev hämtade av pappa och så åkte vi på mer shopping haha.

Jag hittade det jag sökte, och om allt går som jag vill så

kan ni få se vad jag köpte lite senare.



Dock var inte denna utflykt så bra för min förkyldning som nu är

mycket värre och jag hostar och snörvlar som aldrig förr. Jag har

ätit alvedoner så jag hoppas att dom hjälper så jag blir frisk

någon gång, det är ju så trist att vara sjuk! Dock har jag kunnat

sova hela natten (vilket jag inte gjort på 2 dagar) så det var

riktigt skönt.



Idag måste jag plugga lite, men jag har så lite kvar så det är ingen

större panik. Därför ska jag först fixa lite med det jag köpte igår

och lite senare när jag förhoppningsvis är piggare ska jag plugga.



Det kändes som att vi tog denna bilden bara för någon vecka sedan

men den är 5 månader gammal!? Vart tar tiden vägen haha.



Puss   

Av Luucy - 11 januari 2012 11:31


Godmorgon!   



Jag har märkt att väldigt många rubriker jag skriver innehåller ordet shopping höhö.

Illa illa, nej men idag ska jag bara göra planerade köp (är tanken i alla fall haha).

Efter shoppingen och fikan med Elliot så ska vi åka med pappa och handla lite

tyger! Ska bli nice. Dock har jag inte så mycket mer att berätta nu för jag måste

fixa mig innan jag hoppar på bussen till stan.



Hörs sen!

Puss   

Av Luucy - 10 januari 2012 17:22


Tjena!   



Imorgon ska jag åka in till stan och träffa min pojkvän och då ska

jag även passa på att köpa lite saker som jag har velat ha länge

och som jag behöver. Jag har länge velat ha ett brunt läderskärp

och armband som går i brunt eller guld, och sen behöver jag en

ny träningstopp. Eftersom Gina Tricot precis har lanserat sin

träningskollektion så tänkte jag att jag skulle testa de två

modellerna som de har att erbjuda och se om jag gillar någon

av dom. Jag hade i så fall tänkt mig en färgglad topp eftersom

mina träningsbyxor är svarta. fast i och för sig så ska jag inte

träna i endast en sån liten topp, så en svart kanske är smartare?



 





 


Puss   

Av Luucy - 10 januari 2012 12:16


Hej hopp!   



Som rubriken säger så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag,

förutom att plugga som jag ska göra när jag har skrivit detta inlägg

haha. Fast jag tror att jag kommer läsa lite bloggar innan jag

sätter igång, för det är så trist att plugga något som inte är

det minsta kul, right? Så först får jag piggas upp haha!



Annars då?

Jo jag börjar känna mig lite friskare nu faktiskt, har kunnat äta

utan att det gör ont i halsen och det uppskattas! Förhoppningsvis så

är jag redo för träning nästa vecka, ska bli så kul! Utan träning blir jag

så rastlös och seg och så kan vi inte ha det haha.



Nej, det är väl lika bra att jag sätter igång med plugg, så hörs

vi mer sen I think. Idag blir det ett inlägg utan bilder, men det

får ni stå ut med haha. Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards