laughinglouise

Alla inlägg under januari 2012

Av Luucy - 9 januari 2012 12:31


Hejsan Svejsan!   



Gårdagen spenderades med min fina Elliot och tiden gick på tok för

fort. Helt plötsligt var det dags att lägga sig och det kändes som att

vi inte hade hunnit göra något alls. Dock hann vi med en del ändå när

jag tänker efter som att shoppa, kolla på DH, Spela Guitar Hero och

titta på film.



På förkyldningdfronten är det en smula bättre faktiskt, men jag tror inte

att jag kan träna imorgon som planerat, tyvärr. Men inget att göra åt för

man ska faktiskt vara lite försiktig med träningen när man är förkyld så

jag får vänta någon dag och se.



Vad händer idag då?

Idag MÅSTE jag plugga, nu brinner det snart i knutarna haha. Tanken är att

jag ska göra färdigt arbetet idag, eller i alla fall skriva all text så att jag kan

finslipa allt imorgon eller så. Det jobbigaste är att komma igång men det är

bara att göra det. Dock innan jag sätter igång ska jag ringa till Elle och säga

godmorgon ♥




Förresten, vad tycker ni om nya Versace for H&M Cruise Collection som

lanseras den 19:e januari? Detta är mina favoriter från kollektionen:


Jag vill verkligen ha ett smycke, riktigt snygga ju!




Puss   

Av Luucy - 8 januari 2012 13:00


Hej på er!   


 

Här sitter jag och chillar, höhö.

 

 

Nej men jag lovade ju en bild igår och här är en! Jag ser lite roligt utklippt ut,

men det är för att jag satt i en pösig soffa så detta får duga.



Idag kommer Ellepelle hit och tar hand om mig haha, usch vad jag är förkyld!

Men jag ska äta alvedon och sånt som en galning så att jag blir frisk så

snabbt som möjligt. Jag som ska börja på friskis och svettis ju? Det

heter ju inte sjukis och svettis, så nu får jag allt friskna till haha!



Nej nu ska jag klä på mig nått annat än pyjamas, sen ska jag

utmana Elliot i Guitar Hero, jag börjar faktiskt bli rätt grym

på det nu haha!



Puss   



Av Luucy - 7 januari 2012 16:51


Hej på er!   



Jaha nu har man gått och blivit riktigt förkyld, ni vet när man har ett

rivjärn i halsen och med jämna mellanrum hosar sönder sina lungor. Mys.

Elliot har också passat på att bli sjuk nu, så slipper jag vara ensam med

att vara sjuk i alla fall haha! Dock har vi bestämt oss för att ses imorgon

istället  då vi förhoppningsvis mår lite bättre. Det som gäller nu är med

andra ord alvedon, halstabletter och vila.



Som ni mäker så är det lite tomt med bilder just nu, men  jag har helt enkelt

ingen energi till att ta nya eller fixa de Elliot tog på mig. Men jag ska bättra

mig och jag lovar att slänga in en bild på mig imorgon, ifall ni skulle glömma

hur jag ser ut liksom haha.



Nej, nu ska jag spela Guitar Hero, latooor!

Puss   

Av Luucy - 6 januari 2012 22:25


Hej på er   



Idag har jag spenderat flera timmar på att shoppa, vilket inte är helt fel.

Det blev dock bara en tröja, men oh så fin tröjan är! Jag har länge varit

sugen på en kabelstickad tröja och jag hittade den perfekta i grön, me

like. Jag längtar tills jag ska använda den haha.



Utöver det så köpte jag bara två stycken diadem eftersom jag

alltid knäcker mina eller blir av med dom. Det blev ett med

leopardmönster och ett med zebramönster, faktiskt snygga.

Sen hittade jag inte så mycker mer, jag är inte så sugen på

rea längre utan nu vill jag shoppa vårnyheter! Hoppas våren

kommer extra tidigt i år, eller vad säger ni?



När jag kom hem så ville mamma spela Guitar Hero och det ville jag med

så vi satt och lirade en stund haha. Dock var vi katastrofalt dåliga om man

jämför med hur vi var för typ ett år sen. Oj oj oj. Det var så dåligt så vi

minsann har bestämt att spela en stund imorgon med så att vi i alla fall

klarar alla låtar på medel haha.


  


På tal om imorgon så ska jag träffa mitt hjärta Elliot då, det gillas alltid!   

Vi får se vad vi hittar på, jag kanske åker hem till honom men det beror på

om jag mår bättre än vad jag gör idag för jag hostar helt sjukt mycket?

Så fort jag gör en antydan till att skratta så hostar jag nästan sönder

mina lungor, inte mysigt. Aja, vi får se haha!



Imorgon ska jag även börja på ett litet projekt. Jag vet inte hur det

kommer gå eller om det blir bra men om det blir bra så visar jag

er och blir det skit så kan jag berätta min idé, så ni slipper dö

av nyfikenhet, hehe. Låter bra va?



Men men, vi hörs mer imorgon!

Puss   

Av Luucy - 5 januari 2012 17:11


Hejsan



Jag är egentligen inte alls på topp eller sugen på att blogga

men jag vill inte att här ska vara helt tomt så jag slänger

in ett litet inlägg.



Idag har jag pluggat och gjort färdigt halva mitt arbete,

alltid något. Jag vet faktiskt inte vad jag har gjort idag

men tiden har gått ganska snabbt ändå. Läst bloggar

har jag ju gjort, och kikat på fina skor. Jag är nämligen

sugen på att köpa ett par nya skor med kilklack. Jag

äger bara ett par och skulle gärna vilja ha ett par till!



Kanske någon utav dessa:

 

Jag får åka ut på en sko-shopping snart tycker jag



Puss   

Av Luucy - 4 januari 2012 12:04


Hej på er!



Igår åkte ju jag till vårdcentralen och det komiska är att de inte hittade vad

som vad fel med min mage som jag åkte in för, men så hittar dom ett annat fel

istället som är mycket värre. Så nu går jag helt plötsligt och väntar på ett jävla

brev, men okej det var ju bra att dom upptäckte det. Jag hoppas verkligen att

det inte är någon fara, för annars blir det ingen kul start på detta året.

Jag återkommer om detta när jag vet mer.



Idag ska jag shoppa med älskling och sen följer han med mig hem,

så idag blir en fin dag! Det kan jag behöva känner jag.



Vi hörs mer sen

Puss   



Av Luucy - 3 januari 2012 10:33


Hej på er!   



Då var det åter igen dags för ett besök på vårdcentralen, känner mig som

världens stammis där. Först var det ju min njur- och bäckeninflammation,

sen dubbelsidig öroninflammation, sen för mina eksem på händer och runt

ögonen. Nu vet jag inte vad felet är, jag vet bara att jag har ont så jag

återkommer sen om vad som nu är fel. Om ni är intresserade haha.



Jag har tid klockan 13.45 så fram tills dess tänkte jag att jag skulle

läsa lite bloggar och inte göra något vettigt alls. Sen när jag kommer

hem från vårdcenralen vid senast halv 3 skulle jag gissa på, så ska

jag plugga är tanken. Jag har ju ett sista arbete som ska in så det

är lika bra att sätta igång. Denna gången ska jag skriva om olika

sorters ledarskap innom de arabiska religionerna, mmhm visst

låter det fantastiskt kul. NAAAAAAAAAT.



 I alla fall...

Nu ska jag som sagt göra ingenting och så hörs vi mer ikväll,

Puss på er  

Av Luucy - 2 januari 2012 13:29


Hejsan!



Jag har inte haft tid att skriva här för jag har haft en helt underbar nyårshelg

och jag har uppskattat varenda sekund av den. Med tanke på det jag skrev

igår om att 2012 kommer bli ett jobbigt år, så har året i alla fall börjat

riktigt bra.   




Jag håller dock på att bli förkyld så jag ska göra mig lite varm choklad

och bara ta det lugnt. Min träning börjar ju nästa vecka och då kan jag

inte vara sjuk!



Vi hörs mer imorgon...


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards