laughinglouise

Alla inlägg under februari 2012

Av Luucy - 20 februari 2012 15:48



Gäsp. Trots att jag sov närmare tolv timmar inatt så är jag lika

trött som efter en dags skidåkning, ett rejält pass på gymmet

eller som om jag hade gått upp klockan 5 i morse. Jag får väll

helt enkelt fortsätta att sova mycket tills det går över, vilket

jag hoppas att det gör snart! Jag som är van vid att vara uppe

sent (oftast för sent enligt Elliot haha) och att ändå alltid vara pigg.




Idag har jag för övrigt inte gjort något speciellt utan jag har läst bloggar,

kikat runt på olika roliga sidor, kollat på intressanta utbildningar till

hösten, läst 40 sidor i en ny engelsk bok och ätit mat. Nu väntar jag

på att mamma ska komma hem för då ska vi åka och träna en timme,

me like. Jag har även bokat in mig på ett pass på torsdag och sen

ska jag gymma lite också tänkte jag. Det känns som att jag bor på

jobbet (jobbar ju på gymmet där jag tränar och kör pass) men det

gör ingenting för träning är bland det bästa jag vet, faktiskt.



Boken jag läser just nu för er som är intresserade:



Puss   

Av Luucy - 20 februari 2012 12:21


Idag började jag denna vackra vårdag med att äta en... lussebulle, haha.

Det är ju så gott och den låg i skafferiet och ville bli uppäten så jag kände

att det inte var läge att säga emot. Så nu är vi båda nöjda haha.



Annars då?

Idag är det exakt två veckor tills Elliot åker iväg i 10 månader, och nu börjar

det kännas som att det verkligen kommer att hända. Jag har ju vetat om det

i någon månad och det har varit bestämt länge men jag har valt att blunda för

det men nu börjar det gå upp för mig vad som faktiskt kommer hända om två

veckor. Ångest. Men jag är glad för Elliots skull, för han får göra något som

han verkligen vill ♥



Nej, nog med depp för idag. Jag har massor med tid att vara depp

på när Elliot har åkt så jag får spara det tills dess haha. Innan jag

går så slänger jag in en 1½ år gammal bild på oss: 


 

  



Av Luucy - 19 februari 2012 14:37


Igår var en fin lördag. Först jobbade jag flitigt i några timmar och sen

blev jag hämtad av min fina pojkvän. Vi åkte hem till honom och åt supergod

kekabtallrik tills vi fick matkoma och då åkte vi hem till mig och tittade på

melodifestivalen. Musiken var som vanligt, ett bra bidrag och resten mindre

bra om man säger så. Sen somnade vi båda två i soffan, helt slut efter

skidåkning, tidiga mornar och jobb.




Idag är det dags för jobb igen, dock ett kortare pass vilket är bra eftersom

jag fortfarande känner mig riktigt trött i kroppen. Det som är jobbigast är

att åka buss dit, för det är så otroligt segt. Att saker går långsamt och

trögt är det värsta jag vet.



Innan jag går slänger jag in en bild jag tog på mig när jag var påväg till jobb:

  



  

Av Luucy - 19 februari 2012 14:25


I bilen påväg upp

 

 

 

Vädret kunde ha varit bättre, men vi var glada ändå    




Älskling 

 

 

 

   


HAHAHA usch vilken bild. Men den bjuder jag på   

 

 

 

 

Fikapaus!

 

 

 

 

Sen bestämde sig solen för att kika fram, yey!

 

 

 

 

Puss!

 

 

 

 

Som jag trivdes här i backarna! ojojoj

 

 

 

Vi åkte tills det blev för mörkt och då åkte vi hem!

 

 

En fantastisk dag   

Av Luucy - 17 februari 2012 20:51


Trött, ont i benen, rosig om kinderna, precis som det ska vara efter

en härlig dag med skidåkning med andra ord. Jag spenderade denna fina dag

med bland annat Elliot, och bilder kommer imorgon. Nu ska jag inte göra

något annat än att slappa i soffan, för det har jag förtjänat ♥





  

Av Luucy - 16 februari 2012 15:15


 



  

Av Luucy - 16 februari 2012 12:27


Den senaste tiden har varit riktigt fin, riktigt riktigt fin faktiskt. 

Jag har gjort saker jag tycker om och träffat människor som

jag tycker om, både vänner, pojkvän, familj och släktingar. Om

jag hade fått bestämma så skulle det alltid vara såhär, i en

perfekt balans. Dessutom kommer denna vecka avslutas på

ett absolut perfekt sätt med härlig skidåkning och jobb.

Just nu är jag riktigt lycklig.




  

Av Luucy - 15 februari 2012 12:09

  

Godmorgon på er solstrålar!



Igår kom ju Ellepelle hit och vi hade en mycket fin dag om jag får säga det själv.

Dock struntade vi i bion för vi vill egentligen se en film som har premiär idag, så

det kändes riktigt onödigt om vi skulle sett en film igår bara för det var

alla ♥ dag liksom. Så nu har vi ett biobesök att se fram emot med en

film som vi faktiskt vill se båda två haha.



Vad gjorde vi istället?

Vi lagade äcklig mat som var så stark så det brände i halsen när man

åt och en bra stund efteråt! Så går det när vi ska freestyla i köket haha.

Sen tittade vi på tv, åt massor av onyttigheter och bara hade det mysigt,

inte helt fel om ni frågar mig ♥.



Slänger in en bild på min fina Elliot när han kör bil haha!



Idag då?

Idag ska jag följa med hem till min morfar, för hans tjej (haha det lät fel,

hon är äldre än honom men det är inte min mormor, ni fattar) fyller år.

Jag har inte träffat min morfar på länge så jag tänkte att det är lika

bra att passa på när familjen ändå ska dit haha!



Jag ska hinna med lite träning med tänkte jag, men det blir hemmaträning

för jag orkar inte åka till gymmet idag. Jag hade tänkt mig ca 30 min

crosstrainer/löpband och sen övningar för mage, rygg, rumpa!

Det blir nog bra   




Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards