laughinglouise

Alla inlägg under februari 2012

Av Luucy - 14 februari 2012 10:09


Godmorgon på er finisar!   



Jag började min dag med att gå upp skittidigt (9...) för att ringa doktorn haha.

Jag har nämligen helt sjuka eksem som kliar så jag inte kan sova på nätterna

så jag behöver någon ny kräm för det. Sen händer det inte så mycket fram tills

jag ska träffa Elliot någon gång på eftermiddagen, men då ska vi fira alla ♥ dag

eller vad man ska säga haha. Fast egentligen så tycker jag inte om sånna

dagar, jag menar jag firar ju hellre en årsdag med Elliot än alla ♥ dag liksom.

Därför ska vi inte ge presenter eller så utan bara gå på bio och bara mysa!

Det blir kalas om ni frågar mig.




Filmen som vi ska se:

 

Det var den enda som både innehöll både komedi och action, så båda blir nöjda haha!

 

 

 

Vi hörs mer sen!

Puss   

Av Luucy - 13 februari 2012 10:43


Igår kom Elliot, syster och Marcus hit för att fira pappa

som fyllde år i onsdags! Det var sjukt längesedan jag

träffade min syster så gårdagen var mycket uppskattad ♥




Vi hade paketöppning, åt god middag (och tårta såklart),

spelade spel, snackade om allt och inget och till slut

när alla var trötta så slötittade vi på tv. Riktigt mysigt!




Dock hände det en sak som gjorde att jag och Amelie skrattade

oavbrutet i minst 10 minuter och vi kunde inte sluta hahaha!

Det var verkligen så jävla kul och Amelie la ut det

på facebook igår så jag tänkte att jag skulle visa er:

 

 

Hahahaha!




Puss   

Av Luucy - 13 februari 2012 10:33


Godmorgon kära ni!   



Jag är helt efter i dagarna här på bloggen haha, så jag ska först visa bilder

från i lördags, sen kommer jag berätta om gårdagen och sen kommer vi till

idag! Så här kommer alltså lite bilder från i lördags:


Max och Elliot på puben medan vi väntade in Johanna och Alice   




På kinarestaurangen beställde alla utom Johanna in det på bilden, så sjukt gott!



Elliot orkade inte efterrätt så han fick en kaffe istället...




... och det fick Max med   




Alice och Johanna   

Tyvärr blundar Johanna och man ser knappt

Alice men dom är söta ändå haha!




Slutligen får denna bild representera när vi var

på puben för det fanns knappt någon vettig

bild på oss alls haha!




Puss   


Av Luucy - 12 februari 2012 11:53


Hejsan på er bananflugor   



Igår träffade jag fin fint folk och hade det supertrevligt! Det började med att

jag och Elliot mötte upp Max som tyckte att vi skulle ta en öl, vilket inte lät

helt fel så det gjorde vi haha. Sen kom Alice och Johanna och vi begav oss

till en kinarestaurang där vi åt tills alla hamnade i matkoma haha. Sen

begav vi oss till en pub och satte oss där och pratade i timmar, riktigt mys!



Självklart har jag bilder på detta, men jag måste bara se över vilka som är

bloggbara och föra över dom till datorn haha. Sålänge slänger jag in en sak

som jag lovade Johanna och Alice att jag skulle visa:



(texten i mitten med lite ljuslila bakgrund är min beskrivning till bilden haha)

 



Haha!



Puss   

Av Luucy - 11 februari 2012 10:34


Hej på er!



Igår började jag dagen med att ta en fika med Emma, trevlans!

Jag åt en magiskt god crêp och det ska jag absolut göra om haha.




Efter det åkte jag med Elliot och tränade vilket gick kalas!

Dock måste jag ha sträckt mig för idag har jag lite problem

med att gå på höger ben haha. Aja det går över.



Såhär såg jag ut!




Sen åkte jag och Elle hit och hade en mysig kväll, me like.



Nu ska jag snart åka och jobba sen blir det middag och annat skoj med

fint folk, alltid kul! Dock har jag fått en helt sjuk huvudvärk och alvedonerna

tar den inte. Så jag hoppas det försvinner och inte förstör min kväll...



Puss på er   

Av Luucy - 9 februari 2012 12:19


Hejsan svejsan på er!



Idag står det träning på mitt schema och jag har lyckats övertala

mamma att följa med mig så det blir kul! Vi ska köra ett pass som

heter "step" vilket säkert blir jobbigt, men roligt haha   



Annars händer det inte så mycket idag, men sen blir det fullt upp

hela helgen så det är bara skönt! Först imorgon ska jag träffa Emma,

sen åker jag hem med Elliot och spenderar kvällen med honom ♥

Sen på lördag ska jag jobba och sen åker jag direkt från jobbet och

träffar Johanna, Alice, Max och Elliot. Vi ska äta middag ute och

ha det mysigt haha. Sen på söndag kommer Elliot, syster och

Marcus hit för att småfira pappa vilket blir kul! Har inte sett

min syster sen julafton...

 




Så nu vet ni vad jag hittar på i helgen, vad ska ni hitta på för kul?

Puss   



Av Luucy - 8 februari 2012 17:25


Min mascara är i princip slut och det är dags att köpa en ny!

 

(Bild lånad från Nelly.com)

 

 

Jag har haft denna mer eller mindre i 4 år (minst) så jag vet

inte om jag ska testa någon ny eller köra på samma säkra

kort haha.



Därför undrar jag om ni vet någon fantastiskt bra mascara som

framförallt ger långa fransar?




Puss   

Av Luucy - 8 februari 2012 15:55


Idag är jag sugen på fina toppar och söta klänningar i

ljusa, fina beige och rosa nyanser. Me like.

 


Puss   


Ovido - Quiz & Flashcards