laughinglouise

Alla inlägg under februari 2012

Av Luucy - 4 februari 2012 10:30


Godmorgon på er   



Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska träffa Ellepelle! Jag kanske

ska på minishopping med mamma innan, eller så ska jag och Elliot träna eller inget

av det haha. Vi får se helt enkelt!   



Vad jag vet är i alla fall att ikväll börjar melodifestivalen, men jag vet inte om vi ska se det haha.

Hoppas dock att jag kan se det live i år igen, för även om musiken inte alltid är den bästa

så är det en riktigt härlig stämning på plats!



Kvällens bidrag:

(Bild lånad från svt.se)


Hahaha kolla sean banan i mitten, happyface! 

Det ska bli väldigt intressant att se hans bidrag i alla fall...   




 

Puss   




Av Luucy - 3 februari 2012 10:30


Godmorgon på er!   



Elliot åkte hem tidigt idag så nu sitter jag här själv och funderar på vad jag

ska äta till frukost haha. Vi hade i alla fall en fin dag igår med mycket skratt och mys!




Innan jag gör frukost så bara måste jag visa er en sak som gjorde så jag

höll på att dö av skratt igår haha. Så klockren!

  

 

Hahaha, puss   

Av Luucy - 2 februari 2012 17:44


Hejsan på er   



Idag blev det först 40 min på gymmet och efter det gick jag på ett pass,

så det var nice! Elliot gymmade medan jag var på passet och när vi var

klara så åkte vi hem och fikade och åkte sedan på minishopping. Jag

hittade tyvärr ingenting men det gjorde inte så mycket haha,

bättre lycka nästa gång   




Slänger in en bild på mig från idag, det var ju -10 när jag åkte

hemifrån så det fick bli min nya varma härliga mössa haha.



Puss   

Av Luucy - 2 februari 2012 07:45


Gooodmorgon   



Eftersom jag brukar sova till typ halv 11 varje dag (hehe) så känns det

väldigt ovant att hoppa ur sängen 7.30 som jag fick göra idag. Jag

har nämligen fullt upp med gym + pass + shopping hela förmiddagen

så jag fick helt enkelt bita ihop och bara göra det. Ska möta upp

Ellepelle på gymmet så då lär jag piggna till i alla fall haha.




Jag har tyvärr inte tid att blogga så mycket idag förrän jag kommer hem i

eftermiddag, men då kommer jag i alla fall lägga upp bilder från dagen  



Puss   

Av Luucy - 1 februari 2012 15:07


Imorgon ska jag och Elliot åka på en snabb liten shopping efter

träningen och det jag framförallt ska titta efter är bruna accessoarer,

så snyggt! Skärpet och väskan är ju bara kärlek.

 


Puss   

Av Luucy - 1 februari 2012 11:09


Godmorgon på er solstrålar!   



Solen skiner och jag är glad haha. Älskar sol och bra väder,

jag blir bara så deppig om det är grått och trist ute. Dessutom

blir det så härligt varmt där jag sitter när det är sol, vilket

passar mig som annars är så frusen.




Idag funderar jag på att shoppa lite, fast att jag inte borde haha.

Men det var jättelängesen jag köpte något faktiskt så nu börjar

man bli riktigt sugen! Hmm, om jag har räknat rätt så har jag

inte shoppat något i år?! Det kan ju inte stämma...


... Läste igenom alla inlägg i januari precis och det visade sig

att jag bara har köpt EN tröja på en hel månad?!

Nej nu är det minsann shoppingdags haha!

 

 

 

 

Idag blir det internetshopping och imorgon efter jag har tränat

så blir det en runda på ett köpcenter, me like!



Puss   



Ovido - Quiz & Flashcards