laughinglouise

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Torsdag 8 mars - Vart tog våren vägen?

Av Luucy - 8 mars 2012 12:39


När jag vaknade imorse och tittade ut kände jag för att lägga mig på

golvet och skrika "neeeeej" i ren frustration men jag lät bli haha.

Snö liksom?! Det var ju vår precis? Det var typ vår igår?

Vad är detta för mög? Åhhh... !



Men men. Då har jag ju lite tid på mig att hitta de perfekta jeansshortsen

som jag varit på jakt efter ett tag nu. De ska helst vara ljusa och lite slitna,

låga eller höga i midjan har jag inte riktigt bestämt än.


 

Fick världens inspiration till att göra om två par gamla jeans till

jeansshorts nu! Hmm, detta får jag fundera på   




  


 
 
När man föds annorlunda

När man föds annorlunda

8 mars 2012 22:26

Kikar in och säger hej. Äntligen fredag imorgon, som betyder ledighet med hela familjen samlad för oss :)
Tacos, film, mys och annat smått och gott på schemat. Har du några helgplaner?

http://ternhaem.blogg.se

 
EMMAS!

EMMAS!

9 mars 2012 10:35

vill ha alla dom där shortsen x)

http://eemma.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards