laughinglouise

Alla inlägg under mars 2012

Av Luucy - 20 mars 2012 18:43


Hej på er!   



Idag har varit en väldigt fin dag som började med att Yoyo hämtade

upp mig vid 11 och sen begav vi oss till Väla! Där gick vi sedan i flera

timmar och varvade shoppingen med god fika för att hålla energin uppe

haha. Vid halv 6 var jag hemma igen med en ny söt klänning och två

fina toppar, inte helt fel! En mycket nice dag med andra ord  





Jag glömde tyvärr att fotografera när vi shoppade men jag har två

bilder från bilen, och det är ju bättre än inget haha:

Yoyo ställer in gps:en




Väla!




Puss   

Av Luucy - 19 mars 2012 11:35


Åh, härligt väder idag! Jag verkligen älskar när solen skiner,

jag blir glad i hela kroppen då haha. Man fylls med en

massa härlig energi och det är ju aldrig fel.  




 


Idag ska jag och mamma åka och köpa lite blandat till Öland och

även nya träningsskor till oss båda. Träningsskorna som jag har

nu är säkert fem år gamla och har verkligen gjort sitt haha.

Dock ska jag spara dom och ha dom när jag ska springa ute,

för jag brukar alltid ut och springa på våren, riktigt härligt!

Jag ska ta med dom till Öland också hade jag tänkt,

så jag kan ut och springa med Elle haha.



 


Innan jag avslutar detta inlägg så ska jag lägga in dagens

"today I want this". Idag är det ju så fint sommarväder och jag blev

riktigt sugen på en vit fin kavaj! Det är verkligen sjukt snyggt

på sommaren, och den från Topshop är min favorit. Vilken är din?


  

Av Luucy - 18 mars 2012 22:25


Då mina kära vänner är denna vecka snart slut och jag har

haft en mycket fin helg ska ni tro. Elliot kom hem och jag

blev så glad när jag såg honom så jag trodde jag skulle

spricka haha. Vi spenderade i princip hela lördagen 

tillsammans och sen idag åkte vi hem till honom på

släktkalas för hans syster som fyller år imorgon! Vid

halv två åkte jag hem och vi fick åter igen säga hejdå

till varandra och nästa gång vi ses är om 12 dagar.

Jag åkte sedan till jobb och kom hem vid 9 igen.



Jag tror att dessa 12 dagar kommer gå riktigt snabbt faktiskt

för jag har redan planerat in en massa roligt! Jag ska shoppa

med Yoyo, fika med min syster och träffa Emma. Jag ska även

åka med mamma och köpa saker som jag behöver till Öland

(typ en huvudkudde) samt träna och jobba. Fun fun fun!



 

   Puss   

Av Luucy - 17 mars 2012 11:45


Här kommer ett litet smakprov på de bilder som vi tog igår:







 


 

    

Av Luucy - 17 mars 2012 11:44


Nu har dagen äntligen kommit då jag får träffa

min fina pojkvän! Det har gått 2 veckor sen vi

senast såg varandra och nu är det äntligen

dags hihi. Han kommer hit vid 2 och jag

kommer lägga all min tid på honom så

förvänta er ingen uppdatering här haha.



       



Men innan jag går ska jag lägga upp 3 bilder från fotograferingen

igår i ett inlägg som jag lägger upp typ nu direkt haha och så vill

jag självklart säga grattis till Alice på födelsedagen!!   



Puss   

Av Luucy - 16 mars 2012 22:08


Ojojoj vad fina bilerna blir!

Jag är verkligen sjukt nöjd   



Ni får dock vänta tills imorgon med att se dom, så kika in då om

ni är nyfikna! Men jag lägger in en bild från fikan innan jag går haha:


Vi skulle fika på chockladpudding men hade inga skedar så vi fick

köpa klubbor som fick agera skedar haha. Men det fungerade det med   



  

Av Luucy - 16 mars 2012 17:45


Hej igen på er   



Nu har jag ca 200 bilder på min syster som ska kollas

igenom och redigeras, kul! Under tiden jag håller på med

det så slänger jag in en bild på mig själv som jag tog

snabbt innan jag åkte iväg!


 



Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards