laughinglouise

Alla inlägg under mars 2012

Av Luucy - 16 mars 2012 14:45


 


Riktigt fint med virkat om ni frågar mig!

Framförallt på sommaren, mums.




  

Av Luucy - 16 mars 2012 11:14


Hej hej hej hej!



Nu har jag bråttom så jag hinner egentligen inte

blogga, MEN några få rader ska jag nog hinna

med haha. Idag ska jag alltså fotografera min

syster vilket ska bli kul! Slänger in en bild från

sist jag fotograferade henne vilket var sommaren

2011 så det är verkligen på tiden att jag tar lite

bilder på henne igen haha! :


 




Jag har tidsinställt ett inlägg till er och ikväll kommer det ju komma

upp en massa fina bilder från idag! Nice va? Nej nu MÅSTE jag gå!



Puss!

Av Luucy - 15 mars 2012 20:14


 



Riktigt fin och somrig playsuit, jag vet exakt hur jag hade

matchat denna en fin sommardag. Me like!

Av Luucy - 15 mars 2012 16:10









Jag äter alltid våfflor med lingonsylt, så sjukt gott!

Ni måste prova   




  

Av Luucy - 15 mars 2012 13:25


Hej på er  



Idag gick jag minsann upp tidigt (klockan 8) och har hunnit med

en hel del! Nu har jag dock satt mig i soffan för att slötitta på tv

och kika runt lite här på datorn, vädret är ju så trist så jag är inte

så sugen på att gå ut direkt haha.



Idag skulle jag egentligen ha träffat Yoyo men tyvärr har hon börjat

bli krasslig precis när jag börjar må bättre, riktig otur! Men vi ska

träffas nästa vecka istället så det blir bra det med   




Jag har inte så mycket mer att skriva just nu så därför

slänger jag in en jätteful bild jag tog snabbt precis så att

inlägget inte skulle bli så tomt hahaha!


Haha puss   

ps. snart lördag hihi. läntar <3

Av Luucy - 14 mars 2012 13:07



Jag har kännt mig halvkass denna veckan men imorse

tog priset. Jag hade så ont i huvudet så jag inte kunde

röra mig så jag låg och blundade i säkert en timme innan

jag gick upp. Har ätit alvedoner så jag hoppas det bara

är något tillfälligt och att jag inte blir megaförkyld eller

något. Det hade varit trist.



Idag skulle jag ha fotogaferat Amelie vilket jag såg fram emot,

älskar att fotografera människor! Men eftersom jag mår som

jag gör så kommer vi ses senare i veckan istället, antagligen

på fredag vilket blir bra det med!



Idag betvivlar jag starkt att jag kommer ta någon "dagens look" bild

med tanke på hur jag mår haha, så jag lägger istället in lite fina sjalar

från h&m som jag verkligen skulle vilja ha. Så våriga och fina!


 


  

Av Luucy - 13 mars 2012 16:08


Dagens look  




Idag har jag varit på stan en sväng

i det härliga vädret, riktigt skönt ute!

Jag invigde även min vårjacka utan

att frysa vilket var rikigt skönt.

Nu är jag sugen på sommar!




Nu ska jag gå en halvtimme på löpbandet

och sen får jag se vad jag hittar på haha.

Puss   




  

Av Luucy - 12 mars 2012 18:52


På den förra bilden som jag la upp så har jag på mig mitt

nya halsband, men man ser det inte så bra så jag lägger

upp en bättre bild på själva halsbandet:


 


Jag har gått och blivit förtjust i nätta silverhalsband med tunna kedjor

och små smycken, riktigt snyggt! Detta kommer från Guldfynd.

 

 

 

 

Såg ni förresten färgskiftningarna i mitt hår i den förra  bilden?

Allt är faktiskt 100% min naturliga hårfärg och mitt underhår

är mörkare än resten av sig självt haha. Sen hjälpte

ljuset jag anväde till att framhäva det ännu mer   




Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards