laughinglouise

Alla inlägg under mars 2012

Av Luucy - 12 mars 2012 15:45


    


  

Av Luucy - 12 mars 2012 11:29


Vecka 11, yes!

Äntligen haha.



Fotografera, baka, promenera.

Det är vad jag ska ägna denna dagen åt hade jag tänkt!

Kanske läsa lite i min bok? Slötitta på tv? Låter inte

helt fel om ni frågar mig.  




Innan jag går så ska jag lägga in en liten "today I want this",

och idag är jag riktigt sugen på en brun vårjacka!


 

 




Av Luucy - 11 mars 2012 18:35


Idag har jag och mamma tittat på bilder från hennes barndom,

riktigt roligt! Vi har dock bara hunnit fram till år 1966 då

min mamma var 5 år, men jag bara måste visa en bild

på min mormor som jag verkligen gillar!

Den är från år 1963:


 

Så härlig bild! Älskar solglasögonen.



Puss   



Av Luucy - 11 mars 2012 11:52


Hejsan på er!   



Tyckte ni rätt låt vann igår? Det tycker minsann jag, haha!

Fast jag hade varit rätt nöjd ifall det var Molly eller Danny

som vann också, för de var min lilla top tre som vi skulle

kunna skicka haha. Resten var ju inte riktigt lika bra....

 

Gillar denna bilden! Ljuset är skitfint.

(Jag vet tyvärr inte vem som har tagit bilden,

hittade den på google som vanligt)

 

 

Annars då?

Det är helt galet att det idag är en vecka sen jag sa hejdå till Elliot

för att han skulle åka iväg. En hel vecka sen?! Tiden har som tur

är gått väldigt fort fast att det har känts sjukt tomt såklart.



Idag har jag för övrigt inget större planerat, fick feber igår så jag tar det lite lugnt.

Jag vet inte om jag ska gå en sväng med kameran, det var ju så längesen!

Vädret är ju underbart så jag borde passa på att gå ut innan solen tackar

för sig, blir så deppig då haha.



Hörs mer sen! Puss

  




Slänger in en liten puss till Elliot med, älskar dig!

PUSS






Av Luucy - 10 mars 2012 11:17


Ojojoj vad min syster är bra. Igår fikade vi som sagt

och hann även med lite shopping, trots att jag inte

skulle köpa något mer denna månaden haha. Fast

okej, jag använde inte mina pengar så det räknas

inte haha. Amelie var grymt generös och bjöd på

fika och allt möjligt, så snällt!



Sen fick vi en idé som vi tyckte var sjukt bra igår, men idag är den inte lika

bra haha. Vi gjorde helt sinnessjukt fula bilder på oss som vi sen skulle

lägga upp på facebook tänkte vi och allt möjligt. Men nu vill man ju inte

fega ur så bilderna har lagts upp, kolla vad fina vi är:



 



HAHAHAHAHA asså jag dör. 

  

Av Luucy - 9 mars 2012 11:28


Åh. Idag är inte min dag. Det känns inte som att det har varit

min dag någon dag den senaste tiden haha. Men ja, idag känns

allt lite jobbigare, eller lite mer ensamt faktiskt. Det är värst

vad typ alla jag tycker om bestämmer sig för att lämna skåne.

INTE OKEJ. Eller jo, det är det ju. Jag vill ju att folk ska

utbilda sig och vara med om en massa roligt men JAG DÅ?

Hehe. Nej men så känns det faktiskt lite ibland. Vilken

tur att jag har planerat att fika med min syster idag så

jag inte sitter här och deppar, eller vad säger ni?

Haha.

 

 

 

Nej nu har jag inte tid att sitta här, ska snart ta bussen och jag

kan ju inte fika i pyjamas så vi hörs kanske mer sen.




Slänger in en bild på min syster innan jag går:

 

  




Av Luucy - 8 mars 2012 12:39


När jag vaknade imorse och tittade ut kände jag för att lägga mig på

golvet och skrika "neeeeej" i ren frustration men jag lät bli haha.

Snö liksom?! Det var ju vår precis? Det var typ vår igår?

Vad är detta för mög? Åhhh... !



Men men. Då har jag ju lite tid på mig att hitta de perfekta jeansshortsen

som jag varit på jakt efter ett tag nu. De ska helst vara ljusa och lite slitna,

låga eller höga i midjan har jag inte riktigt bestämt än.


 

Fick världens inspiration till att göra om två par gamla jeans till

jeansshorts nu! Hmm, detta får jag fundera på   




  


Av Luucy - 7 mars 2012 20:54


Jag har nu suttit och stirrat på datorskärmen i typ 10 minuter och jag

vet inte vad jag ska skriva? Skitskumt. Det har aldrig gått såhär segt

förr haha, får hoppas att inspirationen kommer tillbaka.



Idag har jag i alla fall träffat Yoyo och det var superkul som vanligt!

Vi shoppade och fikade och jag hittade minsann lite fint:


En superfin liten topp med en festlig krage




En riktigt mysig och fin kofta och lite armband




Tog en närbild så ni skulle få se hur fint den glittrar haha  




Nu ska jag snart prata med Ellepelle på skype,

lite ovant men jag vänjer mig haha. Tur att det

finns i alla fall, så jag kan få se honom trots

att han är en bit bort.

Puss     

Ovido - Quiz & Flashcards