laughinglouise

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Onsdag 25 april - Min helg ♥

Av Luucy - 25 april 2012 12:37


Då har jag åter igen spenderat en underbar helg på öland

och jag blev lite sugen på att skriva några rader så då är

det lika bra att passa på, eller vad säger ni?



Helgen på öland började med en väldigt rolig fest på fredagen

med en massa härliga människor. Väldigt lyckat!

På lördagen var alla på skolan väldigt sega (haha) så det

fick bli kanelbullebak och andra lugna aktiviteter (vilket

även passade det grå vädret). Vi spelade spel och pratade

och tog det som sagt väldigt lugnt.


På söndagen var det strålande sol och varmt så jag och Elliot

sådde oregano, hade picknick och sen mötte vi upp lite folk och

satt ute i det fina vädret och spelade gitarr och bara njöt av solen.

Inte helt fel om ni frågar mig. När det blev kväll gick vi in och bakade

bröd och chokladbollar, spelade spel och umgicks med folk i huset

vilket var riktigt trevligt. När brödet var färdigt vid halv 10 samlades

vi alla i köket och åt nybakat bröd med smör och ost, riktig lyx.



På måndagen skulle Elliot gå i skolan så jag fick underhålla mig

själv fram till klockan 5 ungefär. Jag läste en tidning, kikade runt på

internet och så fram tills jag fick feberfrossa och ont i halsen.

Det höll sedan i sig hela kvällen och när jag vaknade på tisdagen

mådde jag riktigt piss. Vi skjöt därför fram hemresan från 9 till 1 så

jag hann piggna till lite och sen blev jag hämtad av pappa på

stationen vilket var härligt så jag slapp åka buss hem.



Idag har jag fortfarande lite feber och ont i halsen så dagens planer är

att titta på tecknade filmer och dricka varmchocklad, bästa när man är sjuk.


 

(Bilderna är hittade på google som vanligt)

 

 

Puss   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards