laughinglouise

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Onsdag 30 maj - Nu sitter jag här ändå ...

Av Luucy - 30 maj 2012 21:40


Nu sitter jag här igen, trots att jag skulle hålla mig borta haha.

Jag vet inte, jag känner att jag vill dokumentera lite för det är så

himla roligt att titta tillbaka på. Jag har ju flera gamla bloggar som

jag läser igenom lite då och då med ett leende på läpparna.

Det är fruktansvärt kul att läsa sådant som man skrev när

man var 15-16 och jag är glad för att jag la ner lite tid på

att skriva några rader om min vardag, vare sig det handlade

om shopping, skola, vänner, pojkvän ja you name it.



I alla fall. Jag tänker inte berätta för någon att jag har börjat blogga igen för jag

bryr mig faktiskt inte om någon läser här eller inte haha. Detta gör jag för min

skull men vill du följa med i min vardag så är du välkommen. Den stora skillnaden

är dock att det kommer bli mycket mer mobilbilder här i bloggen. Innan har jag

varit väldigt noga med att bilderna ska vara tagna med en systemkamera med

bästa möjliga kvalité men nu fokuserar jag mer på att dokumentera min vardag,

och då är det mobilen som är närmast till hands.



Oj vad mycket text det blev haha. Innan jag går ska jag skriva några rader

om vad jag gör nu för tiden! Jag har ju fått sommarjobb på Telias kundtjänst

vilket ska bli riktigt kul. Just nu har vi utbildning men snart är det dags för

att sitta i svaret, lite nervöst haha. Man vet ju aldrig vad kunderna vill när

de ringer in, men det ska nog gå bra haha.



Idag fick vi våra platser, är grymt nöjd med min! Fönsterplats minsann haha.



Puss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards