laughinglouise

Alla inlägg under juni 2012

Av Luucy - 23 juni 2012 11:07


Hej alla fina.



Lite komiskt att jag avslutade mitt förra inlägg med att jag åt möglig skinka

och att ni vet vad som har hänt om jag inte skriver mer här haha. LURING.




Vad har jag haft för mig?

Jag har spenderat denna vecka med min älskling så jag har varken kollat

facebook eller bloggat utan jag har bara varit med Elliot ♥. Han har haft lov

denna veckan och hans familj är i Frankrike så jag flyttade in i måndags

efter jobb och har sovit där tills idag. SÅ mysigt. Tyvärr så jobbade jag ju

varje dag förutom igår så vi hann ju bara ses en stund på kvällen men

det är ju mycket bättre än ingenting! Längtar redan tills vi ses nästa gång,

dessvärre blir det ju inte förrän om någon vecka så vi får stå ut.

Idag har vi för övrigt varit tillsammans i 3½ år, grattis till oss!

Älskar min Elliot ♥





Annars då?

Jag har en ganska stor nyhet som jag inte riktigt vet när jag ska

berätta, och nej jag är inte gravid eller något sådant haha. Jag

kanske gör ett inlägg om det sen idag... vi får se!




  




Puss!

Av Luucy - 17 juni 2012 13:01


Hej på er!



Igår var jag på en 25-års fest där vi firade min systers pojkvän och hans

tvilling Jenny som fyller år nästa vecka! Det var riktgt trevligt och kul och

jag har en hel del bilder från kvällen men dom kommer in här lite senare

när jag har laddat in dom i datorn. Jag bjuder på en bild på mig och min

syster sålänge:





För övrigt så åt jag precis möglig skinka... mysigt. Så jäkla äckligt haha.

Upptäckte det när jag hade svalt den att den smakade liiiite suspekt

och sen ser jag att alla andra bitar är helt mögliga. Om ni inte hör

något mer från mig så vet ni varför haha...




Puss på er!

Av Luucy - 14 juni 2012 18:47


Ojojoj vad jag är trött idag, helt slut faktiskt.

Jag kunde inte hålla mig vaken i bilen hem

från jobb och jag tror att jag ska sova en

stund när jag skrivit detta haha. Jag

hoppas att jag kommer in i min nya

dygnsrytm snart så jag slipper vara

en zombie hela sommaren...



Idag skulle jag egentligen ha träffat min syster men jag är som sagt helt

slut men vi ska ses på lördag så det är ju inte så långt dit, ska bli kul!



Nej nu orkar jag inte skriva mer,

godnatt på er haha.


Slänger in en bild på min fina syster som jag tog på henne i mars i år innan jag går


 


Puss!

Av Luucy - 12 juni 2012 21:39


Idag träffade jag min fina vän Yoyo som har spenderat några

månader i Spaninen och som nu är hemma på en fyra dagars

semester. Vi tog en mysig fika i stan bland alla glada studenter 

och det var riktigt härligt! Det blev en massa prat och skratt,

precis vad jag behövde.



Fina yoyo och jag idag!




Puss

  




Av Luucy - 11 juni 2012 21:50


Hej på er!



Som rubriken säger så är utbildningen slut och idag fick vi

ta våra första samtal. Behöver jag ens berätta hur nervöst det

var? Haha. Men det gick faktiskt över förväntan, det var till

och med kul! Dock är det inte helt på riktigt än eftersom

vi denna veckan sitter två och två, men ändå liksom hehe.



Över till min fina helg...

I helgen var jag ju hos min fina älskling på öland, ojoj vad mysigt det var!

Tiden gick alldeles för fort, men vi ses snart igen, redan till helgen faktiskt.

Sen flyttar jag in hos honom nästa vecka och bor där ett tag, ska bli

himla mysigt må ni tro.



Jag har lite fina bilder från öland som jag tänkte bjuda på.

Det var vernisage på lördagen så jag slänger in lite bilder

på fina möbler och liknande som de andra inriktningarna

 på skolan ställde ut. Det fanns väldigt mycket fint!


Superfint skåp




Underbart fina skålar



Snygga krukor



Det fanns som sagt mycket fint på utställningen



Bild på Elle när han hade ank-jour   



Här lagar Harald, älskling och Lukas mat




Det var det jag hade att bjuda på idag,

puss på er! 

Av Luucy - 7 juni 2012 20:07


Ännu en dag av utbildningen har passerat och imorgon

är sista dagen som vi har utbildning sen är det dags att

ta samtal på måndag, pirrigt haha. Jag ska läsa igenom

alla papper vi fått om alla system i helgen så jag inte

sitter där när det är dags och inte har koll på någonting

haha. Men det är inte det enda som jag ska göra

i helgen för på eftermiddagen åker jag till mitt hjärta

på Öland! Åh det ska bli så underbart



Jag har för övrigt aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag är nu

för tiden, jag halft kollapsar i soffan när jag kommer hem och

här stannar jag tills det är dags att sova. Jag har ju tyvärr

sovit till minst klockan 10 i ett år så att gå upp innan klockan

6 varje morgon är inte så skojigt om man säger så. Dessvärre

så tar det ca 3 månader att vänja kroppen för en ny dygnsrytm,

lagom tills jag ska sluta på sommarjobbet med andra ord haha.



Nu ska jag slappa vidare här men innan jag går så slänger

in in den obligatoriska bil-bilden. Nej jag ska sluta lägga in

likadana bilder varje dag, det blir ju inte så festligt haha.


 



Puss!

Av Luucy - 6 juni 2012 19:25


Idag är det Sveriges nationaldag = ledig dag = härligt!

Eftersom alla i familjen var lediga så passade vi på att

åka till Ullared och shoppa loss som aldrig förr haha.

Jag hittade mycket fint och det gick på mycket

mindre pengar än vad jag hade räknat med så

jag är väldigt nöjd! Hmm, kom på nu att ni

kanske hade velat se vad jag köpte? Får

se om jag fotograferar det imorgon, orkar

tyvärr inte nu haha.



 


När jag kom hem var jag helt slut så jag

slängde mig i soffan och här sitter jag

fortfarande. Det kommer jag göra tills

jag ska lägga mig för imorgon ska jag

upp tidigt och jag orkar knappt röra

mig haha. Men det är ju snart helg

så då ska jag vila massor.



Vi hörs mer en annan dag!

Puss

Av Luucy - 5 juni 2012 18:51


God eftermiddag på er!



Idag har det varit en kul dag på ubildningen och vi fick bland annat

ringa till varandra och låtsas vara kunder så skulle den andra hjälpa

en. Riktigt roligt! Först var jag riktigt nervös (haha) och nu känns det

lite skakigt inför måndag då vi börjar svara, men det ska nog gå

bra. Vi sitter ju i alla fall två och två i början så man kan ju få

hjälp enkelt om man behöver det.   



Nog om det.

Imorgon är det Sveriges nationaldag och då är jag ledig, wihu!

Då ska hela familjen åka till Ullared och det ska bli riktgt nice.

Ska försöka att inte spendera alla pengar (höhö), kanske

tur att jag inte har hunnit få min första lön än ...



Slänger in en ny bil-bild, färsk för dagen faktiskt haha.

Jag har kommit in i en period då jag typ bara har

lite halvlockigt hår? Fint tycker jag.

 


Puss!


Skapa flashcards