laughinglouise

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Fredag 1 Juni - Jag cyklar aldrig mer i storm...

Av Luucy - 1 juni 2012 20:21


Nu välkomnar vi juni månad och jag hoppas att den kommer bjuda på

massor av sol och värme! Tyvärr så är det ju väldigt kallt och trist just

nu men förhoppningsvis så vänder det snart  



För övrigt så har det varit en riktigt kul dag på jobbet! Just nu har vi

ju utbildning och idag fick vi ringa till varandra och låtsas vara kunder

och allt skulle ske på engelska. Ungefär en gång i veckan ringer det

in någon som talar engelska så det ska man ju också klara av haha.



Dock var hemresan inte lika kul som utbildningen, jag förstår inte hur

jag överlevde haha! Jag hade bestämt mig föt att cykla hem från tågstationen

idag vilket är ca 5 km, inte så farligt ju. Dock hade jag inte räknat med att

det skulle bli storm?! Självklart hade jag motvind hela vägen och det var som

att cykla mot en vägg, jag kom inte frammåt. Dessutom hade växlarna lagt

av så jag cyklade typ 2000 varv i minuten i ettans växel och höll på att

dö av syrebrist och värmeslag haha. Nej usch säger jag bara haha.




Nu sitter jag och har nästan återhämtat mig men jag hostar fortfarande

väldigt mycket och det gör ont när jag andas haha. Jag känner på mig att

jag kommer somna tidigt ikväll, dels har jag gått upp vid klockan 05.45

hela veckan och dels har jag haft den värsta cykelfärden i mitt liv.

Spinningpass kan slänga sig i väggen.




Innan jag går ska jag lägga in en bild på min fina pojkvän som jag

saknar så mycket så det gör ont ända ut i tåspetsarna. Men om

en vecka befinner jag mig hos honom och myser, ojoj vad jag ska

njuta. Här får ni även se lite av Elliots fina rum, som jag stökat

ner lite, höhö.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards