laughinglouise

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Måndag 4 Juni - Krasslig...

Av Luucy - 4 juni 2012 17:55


Då var det måndag igen och jag har påbörjat min sista utbildningsvecka

på jobbet. Nästa vecka är det dags för att ta samtal och jag är riktigt

nervös faktiskt. Vi har gått igenom så många olika system och det

är så enkelt att blanda ihop allt, men det ska nog gå bra haha.

Hoppas jag...



Idag mår jag inte så bra dock, i princip alla i min grupp har blivit

förkylda och nu verkar det vara min tur. Jag känner mig riktigt

hängig och febrig men jag har ätit alvedon, vilat och ätit glass

så nu känns det ändå helt okej. Tyvärr så fick jag ställa in

dagens planer med Camilla men vi ska ses en annan dag

istället så det löser sig. Trist när det blir så bara.



Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n och titta lite, det är

ungefär vad jag orkar med just nu. Innan jag går ska jag

slänga in en bild på en mycket piggare Louise för att

det inte ska bli så tomt här haha.


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards