laughinglouise

Alla inlägg under juni 2012

Av Luucy - 4 juni 2012 17:55


Då var det måndag igen och jag har påbörjat min sista utbildningsvecka

på jobbet. Nästa vecka är det dags för att ta samtal och jag är riktigt

nervös faktiskt. Vi har gått igenom så många olika system och det

är så enkelt att blanda ihop allt, men det ska nog gå bra haha.

Hoppas jag...



Idag mår jag inte så bra dock, i princip alla i min grupp har blivit

förkylda och nu verkar det vara min tur. Jag känner mig riktigt

hängig och febrig men jag har ätit alvedon, vilat och ätit glass

så nu känns det ändå helt okej. Tyvärr så fick jag ställa in

dagens planer med Camilla men vi ska ses en annan dag

istället så det löser sig. Trist när det blir så bara.



Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n och titta lite, det är

ungefär vad jag orkar med just nu. Innan jag går ska jag

slänga in en bild på en mycket piggare Louise för att

det inte ska bli så tomt här haha.


Puss!

Av Luucy - 3 juni 2012 10:31


Godmorgon på er!



Nu är det söndag och snart är helgen slut, men det känns

ändå helt okej. Nästa vecka har jag massor inplanerat,

bland annat ska jag träffa Camilla, åka till Ullared med

familjen och till helgen ska jag hälsa på Elliot ♥

Me like.



Idag är det ju finalen i Bigbrother, ska ni se den?

Jag har varit världens nörd och sett typ alla avsnitt,

perfekt till frukosten! Visst då ser jag allt en dag

efter på datorn men det gör inget haha. Vem

tycker ni ska vinna? Mig kvittar det faktiskt,

jag tycker att alla är värdiga vinnare  


Bild lånad från elva.tv



Nu är det dags för frukost, hörs sen!

Puss



Av Luucy - 2 juni 2012 13:17


Idag är jag lika deppig som vädret faktiskt, känner inte för att göra

något, alls. Jag saknar Elliot så jag håller på att bli galen, nu är jag

riktigt trött på vårt distansförhållande. Jag vill bara åka dit och stanna

föralltid, även om jag vet att det inte går med jobb och så.


I 3 år kunde vi ses precis när vi ville, och var det någonting så var

han aldrig långt borta. Detta har ersatts de senaste tre månaderna

med telefonsamtal och att vi ses varannan vecka, om vi har tur.

Nu är det första gången vi inte ses på 3 veckor och det känns

helt sjukt. Det kommer fortsätta vara såhär tills december och

det är tur att jag i alla fall har ett sommarjobb på heltid så jag

inte har för mycket fritid, jag vet inte om jag hade klarat av

det. Nu låter jag säkert jättemesig eller vad man ska säga,

men att lyckas hitta en människa som man älskar så

fruktansvärt mycket och så kan man inte ses när man

vill är inte alls roligt.



Jag vet inte vad jag vill med denna text egentligen, jag kände bara att

jag måste få ut det på något sätt. Han är så fin min Elliot.



Jag avslutar detta inlägg men en bild som är nästan exakt

ett år gammal, jag och min prins på studenten. Puss på oss.

     

Av Luucy - 2 juni 2012 10:47


Vi börjar dagen med ett roligt klipp!

Jag i framtiden? Haha...




Puss!

Av Luucy - 1 juni 2012 20:21


Nu välkomnar vi juni månad och jag hoppas att den kommer bjuda på

massor av sol och värme! Tyvärr så är det ju väldigt kallt och trist just

nu men förhoppningsvis så vänder det snart  



För övrigt så har det varit en riktigt kul dag på jobbet! Just nu har vi

ju utbildning och idag fick vi ringa till varandra och låtsas vara kunder

och allt skulle ske på engelska. Ungefär en gång i veckan ringer det

in någon som talar engelska så det ska man ju också klara av haha.



Dock var hemresan inte lika kul som utbildningen, jag förstår inte hur

jag överlevde haha! Jag hade bestämt mig föt att cykla hem från tågstationen

idag vilket är ca 5 km, inte så farligt ju. Dock hade jag inte räknat med att

det skulle bli storm?! Självklart hade jag motvind hela vägen och det var som

att cykla mot en vägg, jag kom inte frammåt. Dessutom hade växlarna lagt

av så jag cyklade typ 2000 varv i minuten i ettans växel och höll på att

dö av syrebrist och värmeslag haha. Nej usch säger jag bara haha.




Nu sitter jag och har nästan återhämtat mig men jag hostar fortfarande

väldigt mycket och det gör ont när jag andas haha. Jag känner på mig att

jag kommer somna tidigt ikväll, dels har jag gått upp vid klockan 05.45

hela veckan och dels har jag haft den värsta cykelfärden i mitt liv.

Spinningpass kan slänga sig i väggen.




Innan jag går ska jag lägga in en bild på min fina pojkvän som jag

saknar så mycket så det gör ont ända ut i tåspetsarna. Men om

en vecka befinner jag mig hos honom och myser, ojoj vad jag ska

njuta. Här får ni även se lite av Elliots fina rum, som jag stökat

ner lite, höhö.


  

Ovido - Quiz & Flashcards