laughinglouise

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Fredag 28 september - Köpt Iphone?

Av Luucy - 28 september 2012 09:13


Hejsan på er!



Många av er som köpt en Iphone 5 idag? Jag är lite sugen på

att skaffa en, men jag vet inte. Idag har jag en Sony Xperia

som jag är väldigt nöjd med men alla tjatar ju om hur bra

Iphone är (sen gillar jag att man kan byta skal hehe) så

jag får fundera lite på det! Dock är kameran i min mobil

mycket bättre än i Iphone och det är viktigt för mig med

en bra kamera... nej jag vet inte haha. Vi får se hur det

blir! Jag behöver inte en just NU ändå så haha.




Annars då?

Fint väder för första gången på länge, dock är det inte säkert

att det håller i sig, men vi kan ju hoppas! Älskar hösten när solen

skiner fast regniga dagar är helt okej det med. Sålänge man slipper

vara utomhus haha. Men efter flera dagar med regn så är solen mer

än välkommen. Ska ut och ta en promenad sen tänkte jag!



För övrigt så har jag varit sjuk halva veckan, inte så roligt.

Dock börjar det bli bättre nu men jag mår fortfarande halvkrassligt,

får hoppas det går över snart! Ska äta alvedon och hålla

tummarna haha, kanske lyxar till det med lite varm choklad

med, det låter ju inte så dumt eller vad säger ni?



Avslutningsvis så är jag GRYMT shoppingsugen, ni anar inte.

Här är lite fint som jag antagligen kommer klicka hem snart haha:



Puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards