laughinglouise

Alla inlägg under september 2012

Av Luucy - 17 september 2012 16:11


Hej på er!



Jag känner mig faktiskt lite bloggsugen, trots att jag bestämt

mig för att inte blogga haha. Typiskt mig.




Idag är det måndag och jag har fått gjort lite tråkiga men

nödvändiga saker, så det är bra! Jag ska även träna ikväll,

det är verkligen på tiden för det var en evighet sedan jag

tränade sist. Det blir ett pass med mamma för hon skulle

också träna idag så jag hakar på, perfekt! Jag ska ju

även börja dansa igen nu på torsdag efter 3 år, vet inte

riktigt hur det kommer gå haha, vi får hålla tummarna.


En random bild på mina träningsskor haha.



Vi hörs sen någon gång,

puss!


Av Luucy - 16 september 2012 13:44


Jag tänkte bara berätta att jag har skaffat

instagram, "laughinglouise" heter jag där!

Om du känner mig och har instagram så

lägg gärna till mig så följer jag dig med

  



.






Min första bild på instagram:

(Använde typ alla effekter för att prova hahaha)

  



Puss!

Av Luucy - 14 september 2012 20:15


Idag är det fredag och jag har träffat fina Yoyo på en

fika, lika trevligt som alltid  . Jag köpte två ringar

och hårsnoddar (förstår inte vart alla tar vägen?)

så lite shopping blev det med, alltid nice!




Min fina vän!




Puss 






Av Luucy - 12 september 2012 21:05


Hej,



Just nu är inget som det ska vara, räkna därför inte med

någon bra uppdatering här. Ska försöka vända min värld

rätt igen och kanske gör jag några små avtryck här

på vägen, vi får se! Men ni får ha det så bra

och ta hand om varandra! ♥





Skapa flashcards