laughinglouise

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Söndag 14 oktober - Knasiga drömmar

Av Luucy - 14 oktober 2012 19:13


Hej kära läsare!



I natt drömde jag en hel del, och ibland hade det varit roligt att ha en

bok som hjälper en att tolka drömmar eller något liknande för vissa

saker är riktigt knäppa och andra lite finurliga haha.


Drömmen började med att jag var hemma hos en gammal vän och

vi umgicks och hade det trevligt. Sen fick jag höra att det skulle vara

ett lopp där man skulle springa ett antal mil och jag tyckte det lät

riktigt roligt och ställde upp. (Redan här flippade drömmen ur,

jag menar JAG springa flera mil? Dagens skämt... haha).


I alla fall. Loppet började och en annan gammal vän visade vägen

och visade fel väg så jag sprang till Malmö istället för till Ängelholm

(riktigt frustrerande när jag upptäckte detta haha). Som tur var så

kom det förbi några från min gamla gymnasieskola och jag fick

åka  med i deras bil till det riktiga loppet. Väl framme så hade

jag gjort en mirakulös återhämtning och började springa mot

Ängelholm istället. Jag trodde att jag låg sist eftersom jag inte

såg någon annan, men så fick jag reda på att jag låg först och

blev riktigt glad, jag var ju riktigt bra på att springa! (haha). Då sa

en kille som jag mötte vid vägen att "man ska aldrig sluta springa,

bara fortsätt och stanna inte" och jag tyckte att det var så bra sagt

så jag upprepade det för mig själv i drömmen om och om igen

haha!   


Det blev tillslut så att jag vann loppet och personerna som hade

kört dit mig blev riktigt sura för dom trodde inte att jag skulle vinna

och att det var därför de hade kört dit mig (taskisar haha).

Jag vann en pumpa, och innanför skalet var det en pumpa i

massivt guld med ett vittgulds-överdrag. Ögon och mun var

gjort av diamanter och den var faktiskt riktigt fin. Dock var

jag lite smått pinsam och skrek: "NOW I'M A RICH BITCH!"

.... bra där Louise haha.



 




Ni ser, riktigt förvirrande haha!

Brukar ni drömma?


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards