laughinglouise

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Måndag 15 oktober - Eminem och trist väder

Av Luucy - 15 oktober 2012 12:31


Hejsan på er!


Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på väldigt länge.

Jag tog en cambild. Sist jag gjorde det slutade håret vid axeln

och jag tyckte att cambilder är väl helt okej ändå och nej det är

dom inte haha. Det är skillnad om man har en bra cam som 

kan återge färger och som inte är helt pixlig men det är

dessvärre min. Såhär blev dagens bild haha:


Nej detta blurret blir man ju knäpp på haha, får ta fram

systemkameran igen och ta lite bilder till bloggen...



För övrigt så har jag blivit besatt av en gammal låt

som spelas om och om igen här hemma, nämligen denna:



Hörs sen!

Puss

 
 
bella

bella

15 oktober 2012 17:27

Den låten är bra :D längesedan jag lyssnade på honom

http://rememberthiis.blogg.se

 
Alice

Alice

15 oktober 2012 21:36

Åh, kom nyss in på din blogg. Herregud va fin du är!

http://www.alicemariatherese.blogg.se

 
Ellen

Ellen

15 oktober 2012 22:03

Fiin blogg!

http://heyimawkward.blogg.se

 
liborius

liborius

16 oktober 2012 09:41

fin du är:)

http://liborius.blogg.se

 
Mikxki

Mikxki

16 oktober 2012 22:28

Riktigt bra låt!

http://mikxki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards