laughinglouise

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Tisdag 6 november - En lista

Av Luucy - 6 november 2012 13:35


God eftermiddag på er!


Jag har inte så mycket att säga idag känner jag så jag

har tagit mig friheten att låna denna lista från hanapee.

Hörs mer sen!


.



Låt som när du är ledsen sörjer till?
Tracy Chapman - Fast car. Jag vet inte riktigt varför men den är så sorglig. Därför

kan jag inte lyssna på den när jag är glad för då blir jag ledsen haha. 

Beroende av:
Just nu pepparkakor! Och att höra från mina nära och kära, helst varje dag

Vem behöver du mest just nu:
Svår fråga. Känner att det inte hade suttit fel om Elliot hade varit i skåne, 

men saknar även min syster och de vänner som jag inte träffat på länge.

Vad tror folk om dig?
Oj haha. Ja vad tror dom... Jag har faktiskt ingen aning?

Stämmer det?
Vet ej? Haha

Vad får du oftast komplimanger för?
Hmm, på internet är det oftast något med mitt utseende men annars

är det nog att jag är rolig. (heheheheh) nej men typ haha. 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, lite för ofta haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Okej, hörs imorgon! Älskar dig!" - Från min syster ♥

Nästa mål i ditt liv:
Har flera, men ett av dom är att ta körkort, det är verkligen på tiden!

Hur svarar du i mobilen:
Om det är någon jag känner så svarar jag: "Heeeeeeeeeej"
Annars blir det "Hej det är Louise" 

Vem ringde dig senast?
Hmm, min syster ringde mig nyss!

Antal timmar sömn inatt:
9, gött!

Tycker du om din pappa?
Haha ja? ♥

Brukar du komma i tid:
Jag är typ alltid för tidig, så ja haha

När mår du bra:
När jag är på Öland hos Elliot, eller när jag gör något roligt med familj eller vänner ♥

Hur känner du dig nu:
En smula rastlös och avslappnad typ?

Vanligaste färg på dina kläder:
Förr var det alltid svart, men hmm.... Nej det är blandat!

Var du aktiv i skolan?

Både ja och nej. Jag hade svårt för att sitta och jobba i skolan, men hemma var

jag aktiv eller vad man ska kalla det. Jag och Yoyo blev ju de på skolan

med högst betyg det året så något gjorde man ju haha. 

Favorit dryck på morgonen:
Mjölk! Det är min favoritdryck hela dagen, alltid. 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
23.30, efter ett avsnitt scrubs på kalan 6.

Är du blyg?
Bland nya människor - JA.
Bland vänner - Absolut inte haha. 

Sysslar du med någon idrott:
Nej inte längre, trist! Dock använder jag vårt löpband varje dag

och gör även styrkeövningar hemma. Har ju jobbat på gym så har

lite koll hehehe.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja faktiskt. Fast sen måste man ju lära känna personen för att

se om kemi och allt sådant stämmer. Men absolut!

Är du bortskämd?
Ja, det är jag nog hehe.





Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards