laughinglouise

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

En liten lista!

Av Luucy - 11 november 2012 15:58

SENASTE
♥ Kompisen du träffade: Yoyo   
♥ Personen du pratade I telefon med: Elliot ♥
♥ Du fick SMS av: Aliiiice   
♥ Du kramade: Yoyo igår haha!

IDAG
♥ Kläder: Usch det vill ni inte veta haha. Har något skumt safari-tema idag, allt är sandfärgat haha
♥ Bättre än igår: NEJ! Då hade jag normala kläder på mig haha

IMORGON
♥ Är det: Måndag
♥ Planer: Inget bestämt, får se vad jag hittar på   
♥ Något tråkigt som händer imorgon: Hmm, händer nog inget tråkigt vad jag vet? Haha

FAVORIT
♥ Nummer: 8!
♥ Färg: Svarar alltid gul på denna fråga, men vet inte om jag gillar gult egentligen?! haha..

♥ Årstid: Det får nog ändå bli sommaren... eller vintern? Sommar, vinter.... kan inte bestämma mig

♥ Saknar du någon?: Ja, Elliot ♥ Vi träffas igen om en vecka, wihu    

♥ Humör för tillfället?: Är på rätt dåligt humör faktiskt, men det syns inte så bra i text haha  

FRÅGOR OCH SVAR
♥ Det första du gjorde I morse?: Tog på mig min safari-outfit haha...
♥ Vad åt du sist?: Mammas underbara mellanmål! Macka, fil, pepparkakor, choklad och mjölk ♥
♥ Vad irriterar du dig på?: Folk som tar en för givet. Det känns inte riktigt okej
♥ Tror du på distansförållanden?: JA FÖR FAN. Hehe. Nej men inte i längden faktiskt. Ett år är max tycker jag.
♥ Vem tänker du på just nu?: Min syster och Elliot. Som vanligt haha   
♥ Tror du att personen tänker på dig med?: Vet att de gör det varje dag, men kanske inte exakt just nu? Haha
♥ Vart reste du sist?: Till Öland!
♥ Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på Da Vinci koden, så braaa!
♥ Liknar du din mamma eller pappa?: Min maaaamii 
♥ Ler du ofta?: Typ alltid haha
♥ Välj en, kärlek, skönhet eller kreativitet?: Kärlek! Såklart
♥ Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja   
♥ I vems säng sov du i igår natt?: I min sköööna säng
♥ Vilken färg har din tröja?: Safari-sand

SORG
♥ Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja, det har nog tyvärr alla gjort
♥ Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Hmm, kanske? Kommer inte ihåg faktiskt
♥ Gråter du när du skadar dig?: Det beror på om jag är bland folk hahaha   

GLÄDJE
♥ Är du en glad person?: Ja! Är typ alltid glad faktiskt
♥ Vad gör dig glad?: Att träffa folk jag tycker om ♥
♥ Önskar du att du var lyckligare?: Nej, inte direkt 
♥ Är lycka överskattat?: Nej
♥ Kan musik göra dig glad?: Klart!   

KÄRLEK
♥ Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig": Ja, några vänner har sagt det ♥
♥ Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Jag säger det inte utan att mena det?
♥ Har du en flick/pojkvän?: Yes yes ♥
♥ Är du nöjd med det?: Haha ja, annars hade vi ju inte varit tillsammans?   
♥ Är du kär?: Ja ♥

                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards