laughinglouise

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Onsdag 14 november - Imorgon <3

Av Luucy - 14 november 2012 14:36


God eftermiddag på er!



Idag är jag glad, fast lite ledsen, men mest glad, men jag kommer

bli ledsen sen... hängde ni med? Haha. Nej men imorgon

kommer Elliot hit vilket är AWESOME! Men det blir sista

gången vi ses innan han kommer hem permanent, så

det kommer gå över 4 veckor tills vi ses nästa gång...

OCH DET SUGER! Men det förstår ni säkert haha   



Och som alltid när jag funderar så brukar jag fixa mitt hår, och idag

blev det volym med lite vågor i håret. Lockade det lite slarvigt och

sen skakade jag loss alla lockar så får man lite svängningar i

håret eller vad man ska kalla det, fint tycker jag i alla fall!


Bild på detta:


 



    







Hörs mer sen!

Puss

 
 
Natalie.

Natalie.

15 november 2012 06:37

Har just startat en ny blogg eftersom att min gamla blev raderad. Följ den gärna och komentera tillbaka! :)

http://www.nataliiehn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards