laughinglouise

Alla inlägg under november 2012

Av Luucy - 18 november 2012 19:56



 



Sad but true...



Av Luucy - 18 november 2012 12:45


    




Av Luucy - 18 november 2012 09:45


Godmorgon på er!



Började dagen med att kika lite på Topshops nyheter

och detta föll mig verkligen i smaken. Mörkblått + glitter

är ju en faktastisk kombo om ni frågar mig, och detta

var grymt snyggt. Har en vän som letar efter ett par

snygga skor till just en blå klänning att ha på nyår,

dessa kanske skulle passa fin fint?



 


Puss!

Av Luucy - 15 november 2012 13:21


Hej på er fjompar!



Idag är en awesome dag, för ELLIOT ÄR HÄR!

Ska passa på att mysa så mycket det bara går så

vi hörs mer på lördag eller så när han åker tillbaka

till Öland, puss på er!

Av Luucy - 14 november 2012 14:36


God eftermiddag på er!



Idag är jag glad, fast lite ledsen, men mest glad, men jag kommer

bli ledsen sen... hängde ni med? Haha. Nej men imorgon

kommer Elliot hit vilket är AWESOME! Men det blir sista

gången vi ses innan han kommer hem permanent, så

det kommer gå över 4 veckor tills vi ses nästa gång...

OCH DET SUGER! Men det förstår ni säkert haha   



Och som alltid när jag funderar så brukar jag fixa mitt hår, och idag

blev det volym med lite vågor i håret. Lockade det lite slarvigt och

sen skakade jag loss alla lockar så får man lite svängningar i

håret eller vad man ska kalla det, fint tycker jag i alla fall!


Bild på detta:


 



    







Hörs mer sen!

Puss

Av Luucy - 13 november 2012 17:13


Har inget att skriva idag, har varit på lite shopping men

hittade inget som vanligt och nu myser jag i soffan.

Hörs mer imorgon!



Slänger in en kul bild till er så det inte blir alltför trist att läsa haha...



Puss

Av Luucy - 12 november 2012 14:36


Hej på er!



Idag är en fin dag. Solen skiner, jag har städat, tvättat, lagat mat,

pysslat och sådant som kanske inte låter så kul men som är rätt

avslappnande och helt okej med bra musik i bakgrunden.   




Jag har inte så mycket mer att skriva just nu,

så vi hörs mer sen!




Hahaha kan inte sluta skratta åt denna bilden




Puss!

Av Luucy - 11 november 2012 15:58

SENASTE
♥ Kompisen du träffade: Yoyo   
♥ Personen du pratade I telefon med: Elliot ♥
♥ Du fick SMS av: Aliiiice   
♥ Du kramade: Yoyo igår haha!

IDAG
♥ Kläder: Usch det vill ni inte veta haha. Har något skumt safari-tema idag, allt är sandfärgat haha
♥ Bättre än igår: NEJ! Då hade jag normala kläder på mig haha

IMORGON
♥ Är det: Måndag
♥ Planer: Inget bestämt, får se vad jag hittar på   
♥ Något tråkigt som händer imorgon: Hmm, händer nog inget tråkigt vad jag vet? Haha

FAVORIT
♥ Nummer: 8!
♥ Färg: Svarar alltid gul på denna fråga, men vet inte om jag gillar gult egentligen?! haha..

♥ Årstid: Det får nog ändå bli sommaren... eller vintern? Sommar, vinter.... kan inte bestämma mig

♥ Saknar du någon?: Ja, Elliot ♥ Vi träffas igen om en vecka, wihu    

♥ Humör för tillfället?: Är på rätt dåligt humör faktiskt, men det syns inte så bra i text haha  

FRÅGOR OCH SVAR
♥ Det första du gjorde I morse?: Tog på mig min safari-outfit haha...
♥ Vad åt du sist?: Mammas underbara mellanmål! Macka, fil, pepparkakor, choklad och mjölk ♥
♥ Vad irriterar du dig på?: Folk som tar en för givet. Det känns inte riktigt okej
♥ Tror du på distansförållanden?: JA FÖR FAN. Hehe. Nej men inte i längden faktiskt. Ett år är max tycker jag.
♥ Vem tänker du på just nu?: Min syster och Elliot. Som vanligt haha   
♥ Tror du att personen tänker på dig med?: Vet att de gör det varje dag, men kanske inte exakt just nu? Haha
♥ Vart reste du sist?: Till Öland!
♥ Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på Da Vinci koden, så braaa!
♥ Liknar du din mamma eller pappa?: Min maaaamii 
♥ Ler du ofta?: Typ alltid haha
♥ Välj en, kärlek, skönhet eller kreativitet?: Kärlek! Såklart
♥ Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja   
♥ I vems säng sov du i igår natt?: I min sköööna säng
♥ Vilken färg har din tröja?: Safari-sand

SORG
♥ Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja, det har nog tyvärr alla gjort
♥ Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Hmm, kanske? Kommer inte ihåg faktiskt
♥ Gråter du när du skadar dig?: Det beror på om jag är bland folk hahaha   

GLÄDJE
♥ Är du en glad person?: Ja! Är typ alltid glad faktiskt
♥ Vad gör dig glad?: Att träffa folk jag tycker om ♥
♥ Önskar du att du var lyckligare?: Nej, inte direkt 
♥ Är lycka överskattat?: Nej
♥ Kan musik göra dig glad?: Klart!   

KÄRLEK
♥ Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig": Ja, några vänner har sagt det ♥
♥ Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Jag säger det inte utan att mena det?
♥ Har du en flick/pojkvän?: Yes yes ♥
♥ Är du nöjd med det?: Haha ja, annars hade vi ju inte varit tillsammans?   
♥ Är du kär?: Ja ♥

                             

Ovido - Quiz & Flashcards