laughinglouise

Alla inlägg under november 2012

Av Luucy - 11 november 2012 15:49


En grå söndag som denna skulle jag gärna ha på mig denna

mysiga tröja och dessa underbara innetofflor!




Framförallt innetofflorna är jag helt kär i, en vinter utan dom kan

ju omöjligt bli lika mysig? Hehe... tror jag måste köpa ett par   




  



Puss!



Av Luucy - 10 november 2012 16:34


Hej på er!



Idag har jag träffat min fina vän Yoyo och det blev lite shopping

och fika, inte alls dumt! Efter en stund kom en som heter Martina

dit och mötte upp oss en stund, trevligt trevligt  






Det var lite svårt att få till en bild på oss idag så denna får duga haha:

  








Puss!

Av Luucy - 9 november 2012 20:14


Ja hör och häpna, jag hittade minsann inget idag på shoppingen.

Men vet ni vad? Det gör inget för imorgon blir der shopping med

min vän Yoyo och då lär jag ju hitta något   



Idag öppnade jag även mitt paket från Nelly.com så tänkte visa er

tre av plaggen. Den fjärde klänningen ska jag ge till min syster så den

är inte med på bild och jag fick även hem ett par snygga gröna jeans.

(Jag ber om ursäkt för bilderna, så kassa jag vet...)





Denna gör sig inte alls på bild... one shoulder och tight




Denna var riktigt ball på med alla hål överallt haha




Puss!

Av Luucy - 9 november 2012 12:09


Hej på er alla fina!



Idag blir det shopping för hela slanten, det var ett tag sedan så

det ska bli kul. Tog två bilder till er så inlägget inte blir helt tomt   



Såhär ser jag ut idag!




Puss

Av Luucy - 8 november 2012 13:10


Igår satt jag och tittade på tv med mamma och

så kommer reklamen för Halo 4.


Mamma: "oj, den filmen verkar inte vara något för mig haha"

....


 








Av Luucy - 7 november 2012 20:53


Saker du kanske inte visste om mig:



* Jag har ett ärr på vänster trumhinna


* Jag kan inte duscha om det är en mygga i duschen, känner mig så utsatt då hahaha


* Jag sjunger varje dag men har slutat sjunga i duschen


* När jag jobbade i kundtjänst så pratade jag med mycket ljusare röst än vad

jag har (utan att tänka på det) så jag kunde knappt prata när jag kom hem

för rösten var helt utsliten haha


* Jag äger endast ett gult plagg


* Jag önskar att jag hade fler armband, tycker att det är grymt snyggt att ha hela handleden full




.




På tal om det så var dessa grymt fina!

Någon som vet var man kan få tag på liknande?


Weheartit

Av Luucy - 7 november 2012 19:50


Jag kom precis på att jag inte har tagit en enda outfit-bild i år?!

Det är ju helt knäppt, inte en enda bild? På en outfit? Det tog

jag ju alltid förr. Jag vet inte hur kul det är för er att kika på

men jissas vad kul JAG tycker att det är haha!




Jag tänkte ta med er på en liten resa som sträcker sig från

hösten 2010 - sommaren 2011 för här har jag hittat en

massa outfits minsann!



Hösten 2009:

Denna höst präglades av denna skinnjacka och att frysa rumpan av sig haha,

och givetvis av den hemska utväxten.




Denna outfit förstår jag inte alls HAHA. Inte en av mina bästa direkt... hahaha




Som sagt, jag frös rätt mycket den hösten haha, men älskade halsduken!




Sommaren 2011:

Älskar den klänningen! Står rätt knas dock haha.




Skulle på marknad den dagen   




   Denna playsuit fick jag av Ellepelle   




Åh blev riktigt sugen på att börja ta outfit-bilder igen,

så det får jag sätta igång med så fort som möjligt!



Puss!

     

Av Luucy - 7 november 2012 17:04


Nej vet ni vad. Jag tror att jag flyttar upp till norrland

istället och åker skidor tills jag inte kan stå på benen

mer. Jag skulle ge vad som helst för att få åka skidor

nu, åh det gör ont i mig! Titta bara på dessa underbara

vinterbilder...











Weheartit

Ovido - Quiz & Flashcards