laughinglouise

Alla inlägg under november 2012

Av Luucy - 6 november 2012 13:35


God eftermiddag på er!


Jag har inte så mycket att säga idag känner jag så jag

har tagit mig friheten att låna denna lista från hanapee.

Hörs mer sen!


.



Låt som när du är ledsen sörjer till?
Tracy Chapman - Fast car. Jag vet inte riktigt varför men den är så sorglig. Därför

kan jag inte lyssna på den när jag är glad för då blir jag ledsen haha. 

Beroende av:
Just nu pepparkakor! Och att höra från mina nära och kära, helst varje dag

Vem behöver du mest just nu:
Svår fråga. Känner att det inte hade suttit fel om Elliot hade varit i skåne, 

men saknar även min syster och de vänner som jag inte träffat på länge.

Vad tror folk om dig?
Oj haha. Ja vad tror dom... Jag har faktiskt ingen aning?

Stämmer det?
Vet ej? Haha

Vad får du oftast komplimanger för?
Hmm, på internet är det oftast något med mitt utseende men annars

är det nog att jag är rolig. (heheheheh) nej men typ haha. 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, lite för ofta haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Okej, hörs imorgon! Älskar dig!" - Från min syster ♥

Nästa mål i ditt liv:
Har flera, men ett av dom är att ta körkort, det är verkligen på tiden!

Hur svarar du i mobilen:
Om det är någon jag känner så svarar jag: "Heeeeeeeeeej"
Annars blir det "Hej det är Louise" 

Vem ringde dig senast?
Hmm, min syster ringde mig nyss!

Antal timmar sömn inatt:
9, gött!

Tycker du om din pappa?
Haha ja? ♥

Brukar du komma i tid:
Jag är typ alltid för tidig, så ja haha

När mår du bra:
När jag är på Öland hos Elliot, eller när jag gör något roligt med familj eller vänner ♥

Hur känner du dig nu:
En smula rastlös och avslappnad typ?

Vanligaste färg på dina kläder:
Förr var det alltid svart, men hmm.... Nej det är blandat!

Var du aktiv i skolan?

Både ja och nej. Jag hade svårt för att sitta och jobba i skolan, men hemma var

jag aktiv eller vad man ska kalla det. Jag och Yoyo blev ju de på skolan

med högst betyg det året så något gjorde man ju haha. 

Favorit dryck på morgonen:
Mjölk! Det är min favoritdryck hela dagen, alltid. 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
23.30, efter ett avsnitt scrubs på kalan 6.

Är du blyg?
Bland nya människor - JA.
Bland vänner - Absolut inte haha. 

Sysslar du med någon idrott:
Nej inte längre, trist! Dock använder jag vårt löpband varje dag

och gör även styrkeövningar hemma. Har ju jobbat på gym så har

lite koll hehehe.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja faktiskt. Fast sen måste man ju lära känna personen för att

se om kemi och allt sådant stämmer. Men absolut!

Är du bortskämd?
Ja, det är jag nog hehe.





Puss!

Av Luucy - 5 november 2012 15:32


Jag är riktigt sugen på att göra fina frisyrer och uppsättningar,

men det är  för avancerat för att göra det på mig själv haha.

Åh, visst är det snyggt?










Weheartit


Av Luucy - 5 november 2012 12:17


Hejsan på er!



Som jag har skrivit tidigare så har den senaste veckan varit kaos

men nu är det dags att ta tag i allt igen. Jag har till exempel ett 

oöppnat paket från Nelly.com som har stått i en hörna hela

veckan och jag har inte tränat en enda gång. Därför ska jag

hoppa på löpbandet nu i en timme och sen ska jag öppna

mitt paket hade jag tänkt. Ni som känner mig vet att när

jag inte bryr mig om shopping, då är det illa haha.



När mami kommer hem har hon lovat att släpa ut mig på en promenad

(finns en risk att jag inte går ut självmant när det är trist väder) så det

blir lite utomhusmotion med. Sen imorgon ska jag träffa min syster

och då brukar allt bli mycket bättre, nej nu är jag redo för nya tag ♥



 



Hörs mer sen ♥

Av Luucy - 4 november 2012 12:22


Jag är så trött på min gamla design så jag tog bort den

och bytte ut den mot denna tillfälligt. I veckan ska jag

göra en ny design hade jag tänkt, så håll utkik   




Puss!

Av Luucy - 4 november 2012 10:14


Som ni såg i mitt förra inlägg så var jag inte alls på topp då,

vilket fortfarande sitter kvar. Dock har ett problem löst sig

vilket är skönt ♥ 



Igår kom Elliot hit och sov över och vi hade en riktigt

mysig kväll, älskar dig! Nu ses vi om 2½ - 3 veckor,

så får leva på igår ett tag, men snart så är distansen

över, behöver jag ens säga att jag längtar? ♥




Innan jag går så slänger jag in en lista som jag hittade på min systers blogg   :

 
 
 
x Kärlek & relationer
Ditt civilstånd? Upptagen ♥
Är du nöjd med det? Haha ja!!
Vem kysste du senast? Elliot ♥
Har du varit kär på riktigt? Jag är kär på riktigt nu   
Har du varit ihop med någon du älskar? Ja haha
Ditt längsta förhållande? Detta med Elliot, snart 4 år!
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Hmm, bara några år!

x Privat
Vad är ditt andranamn? Hemligt   
Har du sårat någon med flit? Ja när jag har bråkat med någon för att "ge igen". Inte snällt...
Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook, bloggar, lookbook, weheartit, 9gag 
Är du kär? Ja ♥
Vem bråkade du senast med? Hemligt haha
Har du varit i slagsmål? Nej! Slåss inte haha. 
Brukar du dricka alkohol? Inte alls ofta faktiskt
Hur gammal är du? 20   
Har du bra självförtroende? Ja det tycker jag!

x Personer
Vem litar du på till 100%? Min familj, Elliot och närmsta vännerna 
En snygg person? Elliot! Älskar hans gröna ögon 
Vem smsa dig senast? Ellepelle ♥
Vem smsa du senast? Sofie   
Vem ringde dig senast? Min fina vän Alice 
Vem kramade du senast? Elliot i morse
Vem såg du senast? Elliot haha
Vem ser du upp till? Min syster ♥
En person du skulle vilja se ut som? Hm, kommer inte på någon just nu!
En bra artist? Oj finns ju så många! 

x Random frågor
Hur ser din drömkille ut? Som Elliot! Lång, fina ögon, tränad kropp   
Har du tandläkarskräck? Nej, inte alls faktiskt
Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen!
När var du senast i Stockholm? Har aldrig varit där? 
Är du helsvensk? Ja
Har du fått ditt hjärta krossat i år? Nej, inte krossat direkt
En sak du hade velat ändra med ditt liv? Oj, en stor sak. Men det håller jag för mig själv
Vad är du rädd för? Insekter, mörker, lite sådant klassiskt haha
Är du lycklig? På ett sett JA! Men på ett annat nej. Men mest ja!
Brukar du använda smycken? Inte när jag är hemma, men ska jag iväg så!
Är du en djurvän? Älskar djur även om jag är riktigt allergisk


Puss!

Av Luucy - 3 november 2012 14:23


Hej på er.



Jag har inte bloggat på ett tag för det har varit kaos i mitt liv.

Det är så mycket som händer (mestadels negativt) och man 

undrar hur i helvete man ska ta sig igenom allt. Jag får helt

enkelt hoppas att jag om ett tag kan titta tillbaka på denna

tiden och tänka att det var jobbigt, men jag klarade det.

Det är som man säger, det mesta löser sig tillslut. 



När jag känner att jag måste tänka då fixar jag med mitt hår,

det är nästan som terapi för mig. Idag fick det bli denna fluff-frisyr.



Puss


Skapa flashcards