laughinglouise

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Lördag 8 December - Mysig dag

Av Luucy - 8 december 2012 22:22


Hej på er   



Jag har inte bloggat på ett tag som ni säkert har sett,

men nu slänger jag in ett litet inlägg till er!



Först blev jag sjuk och spenderade flera dagar åt att bli av med

förkyldningsskiten och det har gått rätt bra faktiskt. Igår när 

 jag vaknade mådde jag hyffsat men det blev mycket bättre

efter att jag hade haft min första körlektion på körskola!

Åh vilket lyckorus jag hade resten av dagen haha. Hoppas

det går lika bra i fortsättningen med haha.




Idag vaknade jag 08.00 av mitt alarm, hatar att väckas

av det. Klockan 8 är också en riktigt hemsk tid, framförallt om

man är van vid att vakna av sig själv efter lite sovmorgon.

Dessutom är det lördag... MEN jag krälade mig upp och

klockan 9 begav vi oss (jag, mamma och pappa) till

julmarknader! Så mysigt. Jag verkligen älskar

julmarknader.



Den första julmarknaden.



Det var verkligen en fantastiskt vacker dag!

Tyvärr så var det ju över 10 minusgrader vilket min kropp

inte gillade alls så på julmarknad nummer två blev jag helt

blå om hakan. Mamma beslutade då att det var dags att

åka vidare så jag inte skulle förfrysa ansiktet haha.



 


Vi åkte hem till farmor där vi fikade och hade det mysigt.

Sen efter många timmar begav vi oss hem, trötta men

väldigt nöjda med dagen. När vi kom hem så startade

jag den sista Harry Potter filmen för den har mina

föräldrar inte sett! Nu har den precis slutat

och jag börjar bli riktigt trött haha.



Visst ja, JULEN ÄR RÄDDAD!   

 



Vi hörs mer imorgon!

Puss



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards