laughinglouise

Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Onsdag 12 - 12 - 12

Av Luucy - 12 december 2012 13:00


Hej på er!   



Idag är det ingen vanlig dag (eller jo den är rätt vanlig faktiskt haha)

men datumet är inte vanligt! Det känns som att man borde göra något

spektakulärt idag, typ gifta sig men min kille har ju inte ens friat så det

blir lite tight med tid att slänga ihop ett bröllop idag hehe. 



När jag blir stor så vill jag faktiskt gifta mig, dock inte i kyrkan. Den enda

anledningen är typ att jag får ha på mig en fin vit klänning och ha en stor

"kärleksfest" eller vad man ska kalla det med släkt och vänner. Dock

måste jag gifta mig när jag är max 27 år, för man vill ju se awesome ut

i klänningen, haha! Vi får se hur det blir med allt   




I alla fall.

Igår hann jag inte blogga som ni kanske såg. Först var jag på vårdcentralen

för min mage så nu har den fått medicin, kalas! Sen hade jag och mamma 

julbak (vi gjorde massor av lussebullar) och sen avslutade vi med att

montera granen och klä den. Japp vi har en plastgran, det har vi haft sen

vi hade hund för 7 år sedan då han hade en liten ovana att ruska om

julgranen så att den barrade ner hela huset. 




Hmm nu har jag inga bilder till detta inlägg, trist ju!

Aja, ni får stå ut   



Puss!

 
 
Anna Larsson

Anna Larsson

12 december 2012 23:33

Hej täntke tipsa om världens bästa bloggportal! Byt till Nattstads bloggportal? Om du byter så kan du fortfarande se alla dina gamla inlägg genom att importera din gamla blogg till din nya blogg på nattstad. Plus att på nattstad så kan du tjäna pengar! klicka på länken och bli medlem! :D

http://www.nattstad.se/blogga?r=818757

http://nattstad.se/babyblondi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards