laughinglouise

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Torsdag 13 December - Lucia

Av Luucy - 13 december 2012 21:00


God kväll på er allihopa!



Idag är det lucia och den enda dagen på året då jag önskar att jag

gick i högstadiet igen. Ni kanske undrar varför? Jo för jag älskar att sjunga

och tänk er att i flera veckor få hoppa över matte, kemi och annat trist

och sjunga istället?! Awesome. Dessutom var det ett stort och seriöst

luciatåg och jag trivdes som fisken i vattnet. Jag sjöng även en låt solo

med två andra tjejer och det var riktigt roligt. Minnen minnen...   




I år fick jag nöja mig med att sjunga med till Carolas luciasånger

och titta på luciatåget på tv. Måste säga att jag blev riktigt besviken

på årets tåg. De sjöng om Staffan stalledräng i säkert en halvtimme

och de hade inte med de bästa låtarna tycker jag. Men med glögg,

lussebullar och pepparkakor så var det väldigt mysigt ändå.




Nåväl. Imorgon har jag fullt upp så räkna inte med att få höra så mycket

här förrän på kvällskvisten. Först ska jag upp tidigt då min körlektion

börjar klockan 9 och efter det ska jag åka och handla julklappar,

nice! Jag har inte köpt något än så det är ju på tiden heheh...




Hörs mer imorgon!

Puss




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards