laughinglouise

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

Måndag 24 December - Julafton <3

Av Luucy - 24 december 2012 21:59


Hej på er!   



Jag tänkte sammanfatta de senaste dagarna innan

jag skriver några rader om denna julafton!




I fredags vaknade jag och Elliot hemma hos mig och han hoppade på en

buss hem på morgnen för jag skulle ha en körlekton. Det gick faktiskt

riktigt bra och nästa gång ska vi köra "inledande tätort", låter kanske

inte så upphetsande men det blir nog kul ändå haha  .




I lördags åkte jag och Elliot hem till Yoyo där vi träffade Alice och

Josse, mysigt! Vi hade en trevlig kväll med mat, vin (haha), spel

och annat trevligt! Så längesen vi alla sågs (nästan alla i alla fall,

Max var tyvärr utomlands) så det var verkligen på tiden!




Igår var det söndag men inte vilken söndag som helst utan det var

min och Elles 4års dag!   Shit vad tiden går, men det gör den

ju när man har roligt  . Älskar min pookie!


 



Elle sov över här till idag och vi vaknade av att en mus sprang i väggen!

USCH! Nackdelen med att bo på landet haha. Pappa har satt ut en

massa fällor så förhoppningsvis slipper jag vakna så i morgon ...




Och slutligen idag. Denna julen blev det endast "the original four" som jag

brukar kalla oss haha, alltså mamma, pappa, syster och jag. Elle skulle

ju fira med sin familj så han var tyvärr inte med. Fast i år gjorde det inte så mycket

att det bara var familjen här, det var mysit det med. Sen kommer det hit släktingar

både från mammas och pappas sida imorgon så får träffa dom då istället  .




Slänger in lite blandade bilder från idag:







I årets paketlek blev det ett speltema då majoriteten av

paketen innehöll olika spel i miniatyrformat   







Hänga gubbe haha   




Nu står det tv-mys på schemat vilket låter awesome om ni frågar mig.



Puss på er och

GOD JUL!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards