laughinglouise

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Lördag 29 December - Jäkla skitdag!

Av Luucy - 29 december 2012 14:43


Åh jag blir så frustrerad.

Här hade jag en massa roligt inplanerat för idag men tror

ni inte att jag får typ alla bieffekter av penicillinet? Jag mår

grymt illa, fryser och svettas samtidigt, har ont i magen,

det sticker i fingrarna och jag har noll ork i kroppen.

Jippie... Så idag har jag mest sovit i omgångar och

vilat, det är allt jag orkar med känner jag.  Ryggen 

känns lite rörligare idag så det är skönt, gött

med något positivt haha.



Idag skulle jag ha träffat Elle, bowlat med vänner och gått

en promenad med en kompis. Känner mig därför smått

deppig, hatar att missa en massa kul. Sen känns det 

lite ruttet med nyår också, men det finns inget jag kan

göra åt saken. Jag och Elle har ställt in våra planer

så vi två ska vara i hans hus på nyår och mest ta det

lugnt. Jag ska tusan ta mig ha på mig mjukiskläder

hela dagen, jag tänker inte ha på mig en tight

liten obekväm klänning minsann. Någon

måtta får det vara haha!




Nu är det snart dags för dagens andra penicillin-tablett och den

ska tas med måltid, så måste börja förbereda mig på det. När

man mår superilla så känns det inte så frestande att äta, men

jag har inget val. Det får bli lite yoghurt tror jag!



Hörs sen,  puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards