laughinglouise

Alla inlägg under mars 2013

Av Luucy - 11 mars 2013 18:34



  

Av Luucy - 7 mars 2013 13:16


God eftermiddag!



Idag har jag kört min första långa sträcka själv och det kändes helt sjukt haha.

Det var rätt jobbigt att köra för mammas bil är rätt hög och det blåser riktigt

mycket här så jag fick svänga för att hålla bilen rak. Men både jag och bilen

kom fram hela och oskadda så det gick bra   



Nu ska jag umgås med Ellepelle, slänger in två trötta och

allvarliva bilder på hur jag ser ut idag som jag tog precis

innan jag körde. Puss!

Av Luucy - 6 mars 2013 19:16


Idag är en helt fantastisk dag för jag tog mitt körkort!

JAAAAAAAAAAAAAAA JIPPIIIEEEEE WIIIHUUUU!!!

Så känner jag ungefär haha. Sen fick Elliot också

reda på en sjukt awesome sak idag men det vet jag

inte om jag får avslöja än? Ni får stå ut någon dag

innan jag berättar för säkerhets skull haha  




Fick köra hem en bit själv idag, kändes helt overkligt. Jag kände mig så

liten i bilen och det känns som att jag precis börjat på körskolan liksom

haha. Men snacka om frihet! Åhh, sitter vekligen uppe på ett litet moln

just nu, ni får ursäkta detta inlägg haha. Nej nu ska jag minsann fortsätta

med att läsa bloggar, lyssna på musik och bara mysa? Puss!

Av Luucy - 2 mars 2013 12:17


Har ni handlat någon bra bok på årets bokrea?

Först tänkte jag inte åka dit eftersom jag kom på att

jag inte har läst de två böcker som jag köpte på 

förra årets rea, men efter att ha sträckläst en på

två dagar så var jag bara tvungen att köpa fler!




Dessa köpte jag förra året:

Den vänstra har jag läst ut nu och den var helt okej!

Underhållande och en riktig feel-good bok, perfekt tycker jag.



Nu har jag två engelska böcker (ska börja på den ena idag tänkte jag)

och tre på svenska. Det varar ju några dagar i alla fall haha. Sen får

jag åka och köpa fler böcker, älskar att läsa på sommaren! Ligga

ute i solen med en bra bok och höra fågelkvitter i bakgrunden,

underbart. Nej nu får sommaren skynda! Fast man får ju hopp

nu när det börjar kännas som vår i luften. Nu får vi bara hoppas

att vintern inte gör en otrevlig comeback... 



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards