laughinglouise

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Lite blandat från de senaste dagarna...

Av Luucy - 13 april 2013 15:49


Igår var en väldigt mysig fredag som jag spenderade hemma hos

min pojkvän. Får så otroligt mycket glädje och kärlek när jag träffar

min Elle så jag går med ett konstant leende på läpparna, mys!

Idag har jag turen att få träffa honom igen för han kommer hit

om en timme ungefär, wiie   




Igår såg jag Star Wars för första gången. Ehh?! Det ordet

sammanfattar den filmupplevelsen haha. Jag kan förstå att

när filmen först kom ut så var den säkert häftig men jag 

förstår verkligen inte vad som är awesome med

filmerna... Aja man tycker ju olika   

 

 

I alla fall

Idag vaknade jag som sagt hemma hos Elle men han skulle iväg och

beskära några träd så jag satte mig i bilen och brummade hemmåt. 

Jag har seda hunnit med ett biblioteksbesök, sy lite på en klänning

(kan visa imorgon om ni vill se?) och gråtit till Let's dance. Vet inte

vad det är med mig idag men tårarna bara sprutade haha.

 

 

Ha en fin lördag kära vänner!

 

 

Puss på er!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards