laughinglouise

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

19 april - Idag är det officiellt

Av Luucy - 19 april 2013 21:52


Jag och min fina pojkvän blir sambos till sommaren!!  



Jag är så glad så det är galet haha. Vi ska flytta in i en superfin

tvåa med balkong, är så taggad! Bloggen har varit det sista jag

tänkt på de senaste dagarna som ni kanske har märkt haha,

men lovar att det blir bättre nu när allt är klart och fixat  .

Sen lär detta förvandlas till en inredningsblogg om jag känner

mig själv rätt. Är redan helt besatt haha. Jag har gjort kollage

på det mesta, allt från soffor till muggar till stolar till

blomkrukor. Hoppas ni är beredda, det är jag   




Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards