laughinglouise

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

23 is a magic number ♥

Av Luucy - 23 april 2013 12:22


Idag är ingen bra dag. Har ställt in dagens planer och

jag ska istället ta det lugnt och inte göra så mycket.

Kanske läsa en bok, spela lite tv-spel, läsa bloggar och

bara andas typ. Men som jag har skrivit i min presentation

här till höger på bloggen så vill jag inte lägga en massa

energi på vardagliga bekymmer så nu fokuserar vi på

annat och så är det antagligen mycket bättre imorgon!






Idag är det den 23:e vilket alltid får mig att tänka på Elliot   

Idag är det 4 år och 4 månader sen vi blev tillsammans,

tänk att man kan träffa någon som bara är så rätt?

Att denna mystiska kille med kängor, spretigt hår,

palestinasjal som lyssnade på punkmusik skulle

falla för mig, en liten blond tjej som dansade och

gillade alldeles för rosa läppstigt är så häftigt!

Att vi som till utseendet var så olika visade sig

trivas otroligt bra tillsammans och ha så roligt

och mysigt tillsammans är riktigt häftigt. 



Oj nu blev det visst en liten nostalgitripp :´) 

  



Ska träna lite nu tänkte jag, puss på er!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards