laughinglouise

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Valborg

Av Luucy - 30 april 2013 11:34


Hejsan på er!



Idag är det tydligen valborg? Jag trodde det var imorgon eftersom

det står valborg där i almanackan. Men det var tydligen Valborg

som har namnsdag... AJA det är inte alltid så lätt haha   

 

 

Idag ska jag först åka några ärenden och sen ikväll kommer

Elliot hit ♥ Han ska vara på Öland hela helgen så vi passar

på att ses nu innan när det är röd dag imorgon och allt,

mysigt! Jag tror inte vi går och tittar på något bål, vädret

är inte så festligt och vi båda är förkylda/pollendrabbade.

Dock är jag SUPERSUGEN på att träna, men jag 

borde vänta med det sålänge jag har ont i halsen, trist.

Men visst, det är ju för mitt eget bästa... hoppas det

är borta imorgon! Då ska jag kötta min pilates haha.

 

 

Idag har vi även bott exakt 12 år i vårt hus, det ni.

Tänk att det var 12 år sedan vi flyttade hit, som tiden går!

Från stadstjej till lantis haha, men jag gillar det. Mitt liv

hade sett helt annorlunda ut om vi inte hade flyttat, jag

hade t.ex aldrig träffat Elliot?! Nej jag är mycket nöjd

med att vi flyttade hit, trots dåliga kommuntikationer

och inte ett enda café så långt ögat kan nå haha. 

 

 

Hörs mer sen!

Puss

 

 
 
ADARAS.se

ADARAS.se

1 maj 2013 00:40

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna ett objektiv till mobilen! Var gärna med :) http://adaras.se/2013/april/vinn-ett-fish-eye-objektiv-for-mobilen.html#comment

http://adaras.se

 
Melanie

Melanie

1 maj 2013 09:35

Kul dag! :D

http://www.mellepelle.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards