laughinglouise

Alla inlägg under april 2013

Av Luucy - 21 april 2013 22:27




Kunde inte sagt det bättre själv.

weheartit






Förresten, om ni vill följa mig på instagram

så heter jag laughinglouise där, puss   

Av Luucy - 21 april 2013 20:30


Idag är det vilodag med träningen vilket passar bra då jag har

ont i halsen.. HAR INTE TID MED DET?! Åh, hoppas det är

borta imorgon. Då blir det fler pilatespass   




Dock har jag inte latat mig för det, utan jag har fått för mig att jag ska

börja springa. Jag tycker det är riktigt härligt på våren och nu har ju

värmen äntligen kommit så i veckan får det bli årets premiärrunda!

Så tänkte jag att ca 2,5 km är lagom att börja med för jag har

ansträngningsastma och den är alltid värst när man har haft

uppehåll och att träna på crosstrainern är ju faktiskt inte samma

sak. Jag tog i alla fall med mig mamma på en promenad så

installerade jag appen "runstar" och så gick vi en runda som

blev 2,6 km. Så har jag en färdig runda så är det bara att

sätta igång sen när halsen mår bra igen   





Nu sitter jag och tittar på solsidan och ÅH vad man blir irriterad

på Ove haha! Första säsongen är helt underbar så det är helt

perfekt att dom visar den igen, Tummen upp   





Puss!




Av Luucy - 21 april 2013 13:08


Igår åkte jag och Elliot hem till Yoyo där Alice och Martina var!

Vi hade en mysig kväll med grillat och världens godaste cheescake. 

MUMS.   





Lite bilder från kvällen:



















Puss!

Av Luucy - 20 april 2013 11:52


Idag har jag tränat med Cassey's blogilates i tre veckor,

och min kropp har nog aldrig varit så öm, fast på ett bra

sätt   Dock har jag inte tränat de senaste tre dagarna

eftersom jag hade ont i halsen och bara lägenheten på

huvudet men idag blev det ett rejält pass minsann!

Jag gjorde 4 av Cassey's videos och avslutade med

15 min på crosstrainern. Detta kalaset tog över en

timme och nu är jag helt slut haha. Men hård träning

lönar sig! Detta är mitt resultat efter 3 veckor, då

har jag endast tränat till Cassey's videos på 

youtube och kört på crosstrainern! 



 




Jag gjorde bland annat dessa två videos idag:   







Enligt mig så behöver man inte ha något gymkort eller

gå på träningspass (även om det är superkul) för att

få en starkare och snyggare kropp. Om jag kan träna

hemma till dessa videos och få sjuk träningsvärk

och se resultat efter 3 veckor så kan du också det!

Hoppas du hittar motivationen att sätta igång   




Puss!





Av Luucy - 19 april 2013 21:52


Jag och min fina pojkvän blir sambos till sommaren!!  



Jag är så glad så det är galet haha. Vi ska flytta in i en superfin

tvåa med balkong, är så taggad! Bloggen har varit det sista jag

tänkt på de senaste dagarna som ni kanske har märkt haha,

men lovar att det blir bättre nu när allt är klart och fixat  .

Sen lär detta förvandlas till en inredningsblogg om jag känner

mig själv rätt. Är redan helt besatt haha. Jag har gjort kollage

på det mesta, allt från soffor till muggar till stolar till

blomkrukor. Hoppas ni är beredda, det är jag   




Puss!

Av Luucy - 17 april 2013 12:26


Nu ska jag snart köra iväg ett ärende men tänkte

slänga in en liten "dagens look" sålänge. 

Körde på lite mer ögonsmink än vad jag

brukar, men tyckte det blev rätt fint ändå   







Puss!

Av Luucy - 17 april 2013 11:02


Idag är en rysligt spännande dag! Jag och min pojkvän

ska på lägenhetsvisning av en lägenhet som vi fått

erbjudande om! iiiihhhhh!   Nu håller vi tummarna

för att den är fin och som vi har tänkt oss, för i så

fall flyttar vi ihop i augusti. Wiihu! 




Är det förresten någon mer än jag som har en "bucket list" ?

Alltså saker man vill göra innan man dör. Låter lite deppigt men

tycker det är kul att ha små mål med saker man vill göra   

Här är ett uppslag i min bok. Den vänstra är avklarad, det var när

Elliot bodde 10 månader på Öland och vi sågs typ en gång i 

månaden. Men det gick finfint   Det ska bockas av. På den

högra bilden står det "move in with the one I love" och

förhoppningsvis så kan den bockas av snart också   





Puss på er!

Av Luucy - 16 april 2013 15:07


Åh idag hände det något underbart roligt, är så glad!  

Skriver mer om det imorgon, slänger in en "dagens look" eller

något sålänge haha. 



Såhär ser jag ut idag:

Nu ska denna glasögonorm åka och hämta sina nya glasögon!   

(Använder ju linser annars, men skönt att ha ett par

som fungerar om man blir sjuk eller så! )

 

 

 

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards