laughinglouise

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Gårdagen och dagens planer

Av Luucy - 1 maj 2013 11:47


Hej alla fina!   



Igår kom Elliot hit och gud vad trött han var stackarn haha. 

Att börja jobba klockan 7 på morgonen när man är sjuk är

inte det roligaste, så han däckade vid 9 haha! Vi hade 

tänkt titta på bål och så, men jag ville inte väcka honom

när han somnat så sött haha. Han sov sedan fram till 

halv 12 då jag väckte honom och vi gick och la oss,

inte så fartfylld valborg (haha) men mysig ♥




Vad står på schemat idag?

Jag har en fotoidé som jag bara måste prova. Eller det är kanske

mer en stylingidé? Aja, det kommer i alla fall upp lite bilder på mig

och denna idé sen haha. Sen är jag grymt sugen på att träna, tror

det får bli lite pilates idag faktiskt. Sen måste jag ju passa på att

gå ut i solen eftersom den skiner så fint idag, sen ska jag börja

läsa en ny bok. Och jag får inte glömma att jag ska kolla på 

bilar eftersom det är dags att köpa mig en bil nu. Så då vet

ni vad jag har för mig idag haha   




Pappa tycker att jag ska skaffa en stor bil  

som t.ex en Range Rover eftersom jag är så 

liten och ska köra på motorvägar haha...

Visst, om man krockar så känns det ju bättre

att sitta i en sådan än en liten skruttbil, men

dessvärre täcker inte min budget en Range 

Rover haha   




Hörs mer sen!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards