laughinglouise

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Bad boys? Nej tack!

Av Luucy - 19 maj 2013 22:08


I förra veckan hade jag lite svårt att sova så jag tittade på tv. På mtv visades

Geordie Shore, kul och lättsam underhållning när man inte kan sova. Men jag

kan verkligen inte förstå det här med att falla för "bad boys", "players" och

killar som verkligen behandlar en som skit. Där man behöver oroa sig för

vad ens kille gör, var han är, vem är han med, har han varit otrogen, är

han ärlig mot mig, snackar han med andra tjejer i smyg, ja listan kan

bli lång. Jag förstår inte hur man kan gå med på att ha ett sånt

förhållande, hur man ens kan lockas av det och utsätta sig själv

för det. Om Elliot hade varit en sådan kille hade vi aldrig klarat av

när han flyttade till Öland i ett år, jag hade aldrig känt mig trygg

och jag hade hela tiden fått vara på min vakt. 





Jag förstår inte heller personer som inte kan ge sin mobil till sin

partner. Nu vet jag att mina sms inte är ett dugg intressanta för

Elliot men han hade gärna fått läsa igenom varenda ett, jag har ju

inget att dölja? Jag brukar liksom ge min mobil till Elliot

när jag t.ex vill blogga så att han ska ha underhållning

och inte störa haha .  Vad han tittar på eller gör,

kunde jag inte bry mig mindre om.






Jag vet inte, jag tycker att alla förtjänar ett förhållande med

kärlek, respekt, och där man kan lita på varandra. Att slippa

ha en klump av oro i magen, det tycker jag är självklart.

Visst, det tar tid att bygga upp tillit till en annan människa,

Elliot visste ju inte allt om mig efter en vecka, men nu

efter 4½ år så finns det inget som han inte vet om mig.

Jag skulle inte byta ut ett förhållande med en så

fantastisk kille för något i världen, och jag tycker

att alla förtjänar det. Nöj dig inte med mindre!



Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards